God morgenfår du ikke sove lenger du heller?
Nei, kunne ønske jeg kunne ha sovet mye lengre! Trøtt er jeg men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenfår du ikke sove lenger du heller?
Flere sånne ja..Svigermor kjøre 100 km for å komme til oss, nei det går ikke, det er langt det.
Det er da mye kortere for oss å kjøre ditt..
Og Svigermor ha barna ALENE, da kan det jo hende hun må gjøre noe annet enn å bare se på dem..
Middag hos mine foreldre senere, ellers iiingen planerGod morgen
Hva skal dere i dag?
God tur hjemGod morgen! Sto opp kl 7 heeeelt frivillig.. vært borte på julebord og kjører hjemover nå.. tror det blir en rolig dag med kanskje litt husarbeid hvis jeg orkerhåper alle har hatt en fin helg!
Skulle på juleexpo.men blir familietid istedenfor.Middag hos mine foreldre senere, ellers iiingen planerslappe av. Eller jo, vaske noen klær
hehe
Duda?![]()
Mmmm. Egg og bacon <3Duften av bacon... Jeg er bare tett på ene siden av nesen, så jeg lukter.
Med effekten av paracet kommer også matlyst.
Deilig at mannen ordner egg og bacon. Siden vi ikke har vår sønn som ikke tåler egg her
Ja, deilig.Mmmm. Egg og bacon <3
Masse god bedring, her er alle med unntak av gutten syke...Ja, deilig.
Nå skulle jeg bare helst vært frisk, men paracet tok mye av det, nesespray og en dusj åpnet så jeg puster, og halspastiller fikk meg gjennom natta i alle fall.
Kjipt å være syk
Her er det barnefri og full oppussing! Minner litt om ekstrem oppussing USA!God morgen
Hva skal dere i dag?
Hvilket rom pusser du opp?Her er det barnefri og full oppussing! Minner litt om ekstrem oppussing USA!
Håper det går fremover.Her er det barnefri og full oppussing! Minner litt om ekstrem oppussing USA!
Mmm, hjemmelaget pizza hadde jeg til middag i gårHe hei. Joiner dere her jeg
. Kost å se mange "gamle"
. Er hjemmelaget pizza og kos med gutta
.
Hjemmelaget pizza er snadderHe hei. Joiner dere her jeg
. Kost å se mange "gamle"
. Er hjemmelaget pizza og kos med gutta
.
JeppMmm, hjemmelaget pizza hadde jeg til middag i gårhva har du på?