Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Merklig hvor forskjellig man erKrydder er jo det som ofte lagar maten. Spesielt alt som har med kvitlauk å gjera![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merklig hvor forskjellig man erKrydder er jo det som ofte lagar maten. Spesielt alt som har med kvitlauk å gjera![]()
What? 3?![]()
Merklig hvor forskjellig man erher for meg er det rømme som gjør maten
![]()
Oi, det hadde jeg ikke fått med meg.Ja, skal ha tvillingar i april/mai. Er me heldige rekker storebror å bli 14 mnd før dei kjem![]()
Oi, det hadde jeg ikke fått med meg.
Dobbelt lykke altså, gratulerer så mye
3 stykker på under 1,5 år, må nesten ønsker dere masse lykke til...Jo takkDobbel lykke og dobbelt sjokk
Smakte maten?
3 stykker på under 1,5 år, må nesten ønsker dere masse lykke til...
Lære opp 8-åringen til å skifte bleierHehe, det trur eg me trengerHan har ei på 8 år frå før og, så no blir me ein STOOOR familie
![]()
Lære opp 8-åringen til å skifte bleier![]()
Det hjelper jo litt.Ikkje sant?! Heldigvis får gubben enten 7 eller 9 veker med perm samtidig med meg i begynnelsen, så det hjelper på![]()
Det hjelper jo litt.
Får håpe dere har ordentlige rutiner på plass før han må tilbake på jobb
Her drar han etter 4 uker og da blir jeg alene i 4uker. Wææ. Jeg kan ingrnting om babyer, håper det faller meg naturligDet hjelper jo litt.
Får håpe dere har ordentlige rutiner på plass før han må tilbake på jobb
Her drar han etter 4 uker og da blir jeg alene i 4uker. Wææ. Jeg kan ingrnting om babyer, håper det faller meg naturlig![]()
Har aldri gjort det?Det går nok veldig braEg hadde ikkje bytta bleie på ca 17 år og nesten alt kom av seg sjølv. Er utruleg kva ein faktisk kan
![]()
Det er ikke noe problem.Her drar han etter 4 uker og da blir jeg alene i 4uker. Wææ. Jeg kan ingrnting om babyer, håper det faller meg naturlig![]()
Det lærer du på sykehuset, og etter du har gjort det et par ganger så gå det av seg selv.Har aldri gjort det?
Har aldri gjort det?
Håper detDet er ikke noe problem.
Du klarer fint å finne ut av det lenge før den tid..
Aldri bytta bleierHar aldri gjort kva? Eg hadde bytta nokon bleier på lillebror min - thats it. Men det var veldig naturleg når eg skulle gjera det første gongen![]()
Det har dere.Håper det![]()