Felles skravle 2015

Er omtrent det jeg har gjort i hele kveld.
Er stup trøtt siden jeg har sovet fryktelig dårlig de siste nettene og skal opp kl 0600 i morgen tidlig.
Er på tide å tenke på sengen da
Da bürde du tenke på og legge deg ja.. Hvordan holder du ut på jobb med så lite søvn da?

Da bürde du tenke på og legge deg ja.. Hvordan holder du ut på jobb med så lite søvn da?

Er en vane sak.
Det er ikke graviditeten som er skyld i søvnproblemene, det har jeg tidvis.

Skolen er 50 år, og slikt må markeres
Så hyggelig :) Har har min barneskolen en egen dag i mai en gang, da er det fest der på en måte. Salg av kaker og mat og masse leker for barna

Titt tei og hei på dykk! :-) Korleis går det med alle saman? Har vore her innmari lite denne mnd, så er ikkje heilt oppdatert:P

Så å forstå..
Da blir det noe annet

Aner ikke hvor mye annet de har tenkt å finne på i årene som kommer, men i dag var det i alle fall stort jubileum, med ordfører som åpnet og underholdning fra alle klassene, utstillinger i klasserommene og i det hele tatt.

Det var her min "kake uten egg og melk" kom inn i bildet...

Oppdatert 18:27

5. onemoretime: 2136
9. Kengu: 1772
12. Lykkeliten: 1527
13. Lilleblomst (Mars2015): 1522
21. EJ: 988
22. Musemor med to små og en i magen: 987
23. Sara: 962
26. trinebeth: 784
29. FruJohnsen: 658 (ligger 2 innlegg foran 31. plassen)

33. Fiona84: 558 (ligger 100 innlegg bak 30. plassen)
52. Twinkle: 364
62. Huleboer: 301
77. Liisjja: 254
82. Gretehelenl: 239
83. Molly: 237

Lovebelly

30. plassen har 657
31. plassen har 656
35. plassen har 558
40. plassen har 524
100. plassen har 201

Når denne dagen er over har det gått 67 % av november, tilsvarende 800 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 25 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I november er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :) Quote meg gjerne så jeg ser at du vil med.

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Nå har 30. plassen ca 33,5 innlegg i snitt per dag (657 / 19,5 dager), tilsvarende omtrent 1010 innlegg etter 30 dager.
Takk for oppdatering!:)

Aner ikke hvor mye annet de har tenkt å finne på i årene som kommer, men i dag var det i alle fall stort jubileum, med ordfører som åpnet og underholdning fra alle klassene, utstillinger i klasserommene og i det hele tatt.

Det var her min "kake uten egg og melk" kom inn i bildet...
Stemmer det.
Den hadde jeg helt glemt.
Hvordan gikk det med den?

Alt bare bra, men sliten etter lang dag.
Hvordan står det til med deg da?:)
Eg har det berre bra! Har vore på koselig småbarnstreff med mini i dag, og fekk tatt nokre timar på jobb også :-)
Så fann eg ut det var på tide å oppdatere seg litt på BV også :-)

Eg har det berre bra! Har vore på koselig småbarnstreff med mini i dag, og fekk tatt nokre timar på jobb også :-)
Det har vært veldig rolig her inne denne mnd. Tror mange er midt i juleforbredelsene, og mange skravleleie etter forrige mnd kjør.

Bra!:)

Her har jeg vært på nattåpent handlesenter fra 20-22. Gåen!! Såååå mye folk. Kjøpte ingenting. Men var deilig å komme seg litt opp av sofaen - som har blitt godt brukt siste ukene:o

Back
Topp