Får besøkSkal du bort å reise eller noe?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får besøkSkal du bort å reise eller noe?![]()
Så koseligFår besøk![]()
Yes, det blir det. Koselig å få besøk hjemmefraSå koselig![]()
Bor du langt unna der du er oppvokst?Yes, det blir det. Koselig å få besøk hjemmefra
De kom seg i mål uten å bli tatt igjenHehe. Hvem vinner da?![]()
Nei... de har ikke mer nå. Noen må slutte før jeg kan søke om høyere.Er det ikke mulig å få høyere stillingsprosent?
De kom seg i mål uten å bli tatt igjennå har jeg satt på tv3...
50 milBor du langt unna der du er oppvokst?
Kjedlig da. Noen som nærmer seg pensjonsalder?Nei... de har ikke mer nå. Noen må slutte før jeg kan søke om høyere.
Vet ikke.. hehe.. ncsi nå... lite å se på i kveld. Har hentet strikkepinnene mine nå, så da blir jeg å følge mer med på denSå bra
Skjer det noe annet enn reklame på tv3 da?hehe
Ikke der jeg jobber, kanskje noen på sykehjemmet om noen år.Kjedlig da. Noen som nærmer seg pensjonsalder?
Bor du på et mindre sted? Er det ikke noen 100% jobber om du pendler et lite stykke?Ikke der jeg jobber, kanskje noen på sykehjemmet om noen år.
Vet ikke.. hehe.. ncsi nå... lite å se på i kveld. Har hentet strikkepinnene mine nå, så da blir jeg å følge mer med på den![]()
Er så langt å kjøre... kan jo selfølgelig få jobb i butikk, men vet ikke om det er noe jeg vil. Dårligere betalt.Bor du på et mindre sted? Er det ikke noen 100% jobber om du pendler et lite stykke?
Mulig og ordne 50% det fu har i dag og 50% butikk da?Er så langt å kjøre... kan jo selfølgelig få jobb i butikk, men vet ikke om det er noe jeg vil. Dårligere betalt.
Selbuvotter som skal være julegaveHva strikker du da?![]()
Vanskelig med helgene... jobber annenhver fra før så gidder ikke ha en til midt oppi altMulig og ordne 50% det fu har i dag og 50% butikk da?
For meg er plassen viktig, vil ikke nærme meg 30.plassen.