Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
SammeTenker ingen av dela jeg. Bare har det gøykjeder meg kanskje litt her hjemme og men
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SammeTenker ingen av dela jeg. Bare har det gøykjeder meg kanskje litt her hjemme og men
![]()
Viktigste er å kose seg og komme over 1200 innlegg samtidig.
Nei da blir det litt annet. Har bare 50 % jobb jeg så har en del fridtid jeg også. Nå er de kun 600 m bak... spennende.No problem når man er sykemeldt![]()
100 % jobb her men er alene hjemme på tredje ukenNei da blir det litt annet. Har bare 50 % jobb jeg så har en del fridtid jeg også. Nå er de kun 600 m bak... spennende.
Blir litt så snålt å være hjemme da ja...100 % jobb her men er alene hjemme på tredje uken![]()
Vet du, det er umulig å si egentlig. Det kommer an på så mye.Tror ikke du har noen farer med å holde deg på topp 30 uansett![]()
Tror du greier det fint.Vet du, det er umulig å si egentlig. Det kommer an på så mye.
Fillern , det glemte jeg. Jeg så unge mødre dkSer 71 grader nord her.
Vi får se. Blir lite skravlingg fra torsdag til mandag nå, spent på hvor mange plasser jeg faller daTror du greier det fint.![]()
Får se hvem som blir valgt nederst om ikke så lenge..Fillern , det glemte jeg. Jeg så unge mødre dk
Plassene er ikke så nøye.. bare man har god klaring med innlegg.Vi får se. Blir lite skravlingg fra torsdag til mandag nå, spent på hvor mange plasser jeg faller da
KjeeedligBlir litt så snålt å være hjemme da ja...
Det syns jeg også... kjiipt å være hjemme så mye. Når man egentlig vil jobbe..Kjeeedlig![]()
Skal du bort å reise eller noe?Vi får se. Blir lite skravlingg fra torsdag til mandag nå, spent på hvor mange plasser jeg faller da
Nei da blir det litt annet. Har bare 50 % jobb jeg så har en del fridtid jeg også. Nå er de kun 600 m bak... spennende.
100 % jobb her men er alene hjemme på tredje uken![]()
Er det ikke mulig å få høyere stillingsprosent?Det syns jeg også... kjiipt å være hjemme så mye. Når man egentlig vil jobbe..
For meg er plassen viktig, vil ikke nærme meg 30.plassen.Plassene er ikke så nøye.. bare man har god klaring med innlegg.