Over trett nå daTypisk. Vært trøtt i heeele dag. Men ikke nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Over trett nå daTypisk. Vært trøtt i heeele dag. Men ikke nå
Godt å trene litt... men er litt lat så her blir trening ofte bort prioritert. Bør vel gjøre noe med detKlar for senga kjenner jeg
I morgen stpr klokka på 5.30 og jeg debatterer meg meg selv om jeg skal dra på svømming eller få en lang dag på jobb, oppgavene mine trenger det ikke, men plusstiden min (som er minustid) gjør... men trening er jo lurt.
Lat jeg også, og har ikke trent på mange år.Godt å trene litt... men er litt lat så her blir trening ofte bort prioritert. Bør vel gjøre noe med det![]()
God morgen alle![]()
Jobb og bassengtrening her.. før Ålesundtur og styremøte! Kommer til å være sliten når dagen er omme.. der da?
JobbGod morgen
Skjer det noe spennende i dag?
Lurte på om jeg skulle ta meg en tur på Moa. Men trooor ikke jeg orker etter jobbJobb og bassengtrening her.. før Ålesundtur og styremøte! Kommer til å være sliten når dagen er omme.. der da?
Jobbbare det ikke er så kjempespennende
Du da?
En eller annen dag må jeg på moa og få tak i ting til kalender og gaver. Jeg gruer meg...Lurte på om jeg skulle ta meg en tur på Moa. Men trooor ikke jeg orker etter jobb![]()
Er bare 15min å kjøre. Men er såå tiltakEn eller annen dag må jeg på moa og få tak i ting til kalender og gaver. Jeg gruer meg...
Det trengs hjemme også.. kanskje imorraHer er det ikke store planene. Se om jeg får gjort litt husarbeid vel. Trenger å vaske badet![]()
Lurte på om jeg skulle ta meg en tur på Moa. Men trooor ikke jeg orker etter jobb![]()
Det trengs hjemme også.. kanskje imorra![]()
Barnas hus + babycomfortTenkte meg på Moa på fredag. Skal opp på standalhytta på julebord i helgaer det barnas hus eller babyshop v moa?
Flott.. tenkte å få en oversikt over aktuelle barnevogner, bilstoler, osv.. hvem har størst utvalg/best service og kunnskap til å hjelpe? Noen erfaringer?Barnas hus + babycomfort![]()