Felles skravle 2015

Typisk. Vært trøtt i heeele dag. Men ikke nå
Over trett nå da ;) her har jeg sovet halve dagen så blir nok dårlig med søvn akkurat nå.. men n0æår klokka nærmer seg 24 blir jeg sikkert trett.

Klar for senga kjenner jeg

I morgen stpr klokka på 5.30 og jeg debatterer meg meg selv om jeg skal dra på svømming eller få en lang dag på jobb, oppgavene mine trenger det ikke, men plusstiden min (som er minustid) gjør... men trening er jo lurt.

Klar for senga kjenner jeg

I morgen stpr klokka på 5.30 og jeg debatterer meg meg selv om jeg skal dra på svømming eller få en lang dag på jobb, oppgavene mine trenger det ikke, men plusstiden min (som er minustid) gjør... men trening er jo lurt.
Godt å trene litt... men er litt lat så her blir trening ofte bort prioritert. Bør vel gjøre noe med det ;)

Godt å trene litt... men er litt lat så her blir trening ofte bort prioritert. Bør vel gjøre noe med det ;)
Lat jeg også, og har ikke trent på mange år.

Men å svømme er gøy, føles ikke som trening, bare svømming

Jobb og bassengtrening her.. før Ålesundtur og styremøte! Kommer til å være sliten når dagen er omme.. der da?

Jobb og bassengtrening her.. før Ålesundtur og styremøte! Kommer til å være sliten når dagen er omme.. der da?

Her er det ikke store planene. Se om jeg får gjort litt husarbeid vel. Trenger å vaske badet :o

God morgen. Jeg droppa svømmehallen og dro på jobb, så fikk jeg en liten time ekstra. Jeg liker å svømme, men er sånn på minus med timene mine på jobb

Jobb :p bare det ikke er så kjempespennende :p

Du da?

Kan jo være det skjer noe spennende akkurat i dag? ;) hehe

Ingen store planer her. Må bare få vasket noen klær og hele badet... det er veldig nødvendig :p hehe

Back
Topp