Felles skravle 2015

Vogn er typisk på salg når de nye fargene kommer, og det er ikke nyttår, men noen modeller på tilbud har de typisk da også

Ok. Tenkte i alle fall å finne ut hvilken vogn vi ønsker oss, så kan vi følge med når det dukker opp tilbud.. eventuelt om foreldrene mine kjøper i sverige..

Lat jeg også, og har ikke trent på mange år.

Men å svømme er gøy, føles ikke som trening, bare svømming
Helt enig. Deilig å svømme.

God morgen. I dag må jeg gjøre unna litt ærender. Har lite lyst,men må vel... deilig med en fridag på jobb.

Ja er jo greit, men hadde jo vært morro å gjøre noe man vil gjøre også :)
Sant nok, men jeg vurderer altså fri ene og alene for å få unna noe shopping på dagtid og ordne noe greier, derfor er det på et vis "det som er det jeg vil "

Her er jeg noen-og-tjue timer i pluss. Kommer før men går ikke tidligere. Samler seg opp da. Får de som regel utbetalt
Mens jeg stadig kommer litt for sent i forhold til når jeg går.

Jeg må gå 1530 for å hente unger. Og er her ofte ikke før 7.40-45 noe som da blir 10-15 min for lite

Håper dere får en fin dag :)

Kjedlig da :/

Definitivt, derfor droppa jeg svømming, selv hvor lyst jeg hadde, og logga inn 7.20, i stedet for 8.10 om jeg hadde gått på bading. Jeg må jo hente unger i dag også.

Men jeg vil svømme jevnlig. Jeg vil det!!

Definitivt, derfor droppa jeg svømming, selv hvor lyst jeg hadde, og logga inn 7.20, i stedet for 8.10 om jeg hadde gått på bading. Jeg må jo hente unger i dag også.

Men jeg vil svømme jevnlig. Jeg vil det!!
Da skjønner jeg du troppet trening ja. Er greit å få plusset på litt timer:)

Det er det, men det er kjipt å ikke få svømme!

Det varme er varmt, for varmt til å trene men deilig når vi er det med ungene.

Det kalde er ikke så kaldt som jeg husker det fra min barndom, det er passe deilig synes jeg. Rommet varmt nok til at kroppen over vann ikke fryser, vannet sånn at om jeg kommer våt fra dusjen har jeg blitt kald nok til at det kjennes greit å gå nedi og helt ok etter ei runde.

Kommer man fra det varme er det en annen sak...

Strax kun 45 min igjen av arbeidsdagen!:) hurra

Men hvaaa skal jeg finne på til middag? Er lei sv å lage middag kun til meg selv når sambo er bortreist i ukesvis:/ så blir som regel kun noe enkelt. Blir nok kun noe lettvindt og raskt i dag og. Men hvaaa?

Strax kun 45 min igjen av arbeidsdagen!:) hurra

Men hvaaa skal jeg finne på til middag? Er lei sv å lage middag kun til meg selv når sambo er bortreist i ukesvis:/ så blir som regel kun noe enkelt. Blir nok kun noe lettvindt og raskt i dag og. Men hvaaa?
Hater å lage mat til en.. omelett? Pasta carbonara? Suppe?

Her blir det bare toast, for må rekke ferga og rekker ikke kjøpe no..

Back
Topp