Felles skravle 2015

Flott.. tenkte å få en oversikt over aktuelle barnevogner, bilstoler, osv.. hvem har størst utvalg/best service og kunnskap til å hjelpe? Noen erfaringer?
Hadde gått innom begge... Litt forskjellig utvalg, og anbefaler motsatt av hverandre til tider, så tenk og les litt selv på stol.

Hadde gått innom begge... Litt forskjellig utvalg, og anbefaler motsatt av hverandre til tider, så tenk og les litt selv på stol.
Ok. Er bare 20 uker, så skal bare kikke - ikke kjøpe.. men da har jeg noen meninger så det går litt fortere når mannen skal være med :-)

I firetiden er det jo full kø i rundkjøringer/tunellen
You don't say...

Jeg kjører ca 1540, og det går tregt fram til jeg er gjennom rundkjøringa og kjører "mot sula". Men å kjøre opp på moa da... Nei, det må bli en dag jeg går tidlig, eller ta en fridag tror jeg...

You don't say...

Jeg kjører ca 1540, og det går tregt fram til jeg er gjennom rundkjøringa og kjører "mot sula". Men å kjøre opp på moa da... Nei, det må bli en dag jeg går tidlig, eller ta en fridag tror jeg...
Måtte den veien der jeg bodde før, og arbeidet ute i sentrum. Gikk også før eller senere da. Kø fra sunnmørshalleb, hele lerstadveien og alle rundkjøringene og tunellene på moa dør jeg fikk svingt av rett etter blindheimstunellen. Var et ork. Nå slipper jeg den ruta. Og deilig er det!:)

Heldigvis skal jeg ikke ut til byen, jobber ikke langt fra obs bygg

Jeg kjører derfor gamleveien østover til jeg er et hakk lenger bort en jysk, der er det greit å komme innpå.

Er det mye å spare på barneting i nyttårssalg? Annet enn klær? Synes disse større tingene har ganske stabile priser hele året jeg

Har ikke peiling. Dette er min første, så har liksom ikke tenkt på det før ;-) Jeg er vel en av de atypiske som ikke stresset så mye med innkjøp.. synes alle på aprilforumet er så ivrige og har bestemt alt, mens jeg ikke har noen oversikt enda.. men forstår godt at man vil fordele utgiftene da :-) vi får endel utstyr fra broren min, og foreldrene mine kjøper barnevogn. Mamma er ram til å handle inn, så jeg føler at det fort kan bli for mye klær og småting. Gutten kommer nok til å få nok.. har begynt å strikke, men blir ikke sjuk bare jeg ser en søt babydrakt.. rare meg..

Vogn er typisk på salg når de nye fargene kommer, og det er ikke nyttår, men noen modeller på tilbud har de typisk da også

Back
Topp