Felles skravle 2015

Jeg bare slapper av.
Hvor langt har du kommet i Supernatrual?
Jeg har bare akkurat begynt å se den serien, er vel halvveis i første sesong

Er vel rundt halveis i sesong 8 nå ;)
Har sett det fra start, og hadde en pause etter sesong 7 før jeg begynte igjen :)

Jeg er i usynk med dere andre... i oktober stresset dere med innlegg, mens jeg bare tenkte plasser. Dere ville ha x antall mellom dere og 31. plassen, jeg ville ha x antall PLASSER mellom oss.

I November tenker jeg kun innlegg, mens dere igjen tenker plasser...

Jeg er i usynk med dere andre... i oktober stresset dere med innlegg, mens jeg bare tenkte plasser. Dere ville ha x antall mellom dere og 31. plassen, jeg ville ha x antall PLASSER mellom oss.

Tenker ingen av dela jeg. Bare har det gøy ;) kjeder meg kanskje litt her hjemme og men :confused:

Jeg tenker innlegg nå :) det gjorde jeg forrige også... men føler ikke stresset denne mnd.

Jeg tenker innlegg nå :) det gjorde jeg forrige også... men føler ikke stresset denne mnd.

Stressa er ikke jeg heller, rett og slett ikke i det hele tatt. Jeg skal bare nå 1200, og det er no nada problem, det skjer helt av seg selv.

Stressa er ikke jeg heller, rett og slett ikke i det hele tatt. Jeg skal bare nå 1200, og det er no nada problem, det skjer helt av seg selv.
Ja det gjør det. Bare å kose seg :) var stresset forrige mnd. Men denne mnd gidder jeg ikke stresse :D

Back
Topp