Går bra utenJeg har litt i frysen, men tror jeg er tom for sjokolade saus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går bra utenJeg har litt i frysen, men tror jeg er tom for sjokolade saus![]()
Ser 71 grader nord her.Nettopp gått litt med vofsen, ble kvalm, og sitter i sofaen igjen og ser på supernatural
Du da?
Jaaa?Så potetgull og sjokolade klarer du helt fint å holde deg unna, men har du is i huset spiser du 2 l i slengen![]()
Jeg har det, men føler meg fremdeles ikke trygg.
Er på en 22-23. plass så det er liksom ikke fult så mange plasser ned til 31. plass...
Jeg bare slapper av.
Hvor langt har du kommet i Supernatrual?
Jeg har bare akkurat begynt å se den serien, er vel halvveis i første sesong
Det er forståelig at du blirLurer på om jeg skal gå å se hva mannen holder på med.
Han forsvant for snart en time siden...
Er litt nysgjerrig nå
De skal på 3 poster pluss mål. Og har forsvaret som starter 1 t etter de. De skal komme seg i mål uten å bli tatt igjen av forsvaretSkjer det noe spennende der da?![]()
Hørtes slitsomt utDe skal på 3 poster pluss mål. Og har forsvaret som starter 1 t etter de. De skal komme seg i mål uten å bli tatt igjen av forsvaret
Ja de tar innpå. Kun 2,5 km mellom de nå. De startet vel med litt over 4 mener jeg... har fortsatt 1 post igjen og frem til målHørtes slitsomt ut![]()
Hørtes slitsomt ut![]()
Jeg er i usynk med dere andre... i oktober stresset dere med innlegg, mens jeg bare tenkte plasser. Dere ville ha x antall mellom dere og 31. plassen, jeg ville ha x antall PLASSER mellom oss.
I November tenker jeg kun innlegg, mens dere igjen tenker plasser...
Han hadde sovnetDet er forståelig at du blirmå ut i bilen å hente strikkepinnene mine her. Er så kaldt ute, gruer meg.
Haha... da var det ikke så spennendeHan hadde sovnet
Jeg tenker innlegg nåJeg er i usynk med dere andre... i oktober stresset dere med innlegg, mens jeg bare tenkte plasser. Dere ville ha x antall mellom dere og 31. plassen, jeg ville ha x antall PLASSER mellom oss.
I November tenker jeg kun innlegg, mens dere igjen tenker plasser...
Viktigste er å kose seg og komme over 1200 innlegg samtidig.Tenker ingen av dela jeg. Bare har det gøykjeder meg kanskje litt her hjemme og men
![]()
Jeg tenker innlegg nådet gjorde jeg forrige også... men føler ikke stresset denne mnd.
Ja det gjør det. Bare å kose segStressa er ikke jeg heller, rett og slett ikke i det hele tatt. Jeg skal bare nå 1200, og det er no nada problem, det skjer helt av seg selv.