Felles skravle 2015

Ja, jeg er omtrent kvalm hele tiden og blir kvalm av nesten alle lukter som finnes. Kaster opp og, men ikke absolutt hver dag. Men kaster jeg ikke opp så sitter jeg bare og brekker meg istedet. Bedre og få det opp :p Og jeg er lei, sååå lei og sliten. For det her før er til da ekstrem hodepine
Det er veldig lov å være lei når hverdagen er sånn! Du nærmer deg mål for hver dag som går! :D

Hun har det bra her og, men nå er jeg fryktelig sliten :) Har omtrent ikke noe sosial liv lenger.

Nei ser den :(
Har ikke hatt det selv på en stund heller pga dårlig form i forkant.
Håper du slipper unna snart, selv om det kanskje ser mørkt ut...

Legen min lærte noe nytt i dag da, at D-vitamin kan være årsak til barnløshet...alltid gøy å lære legene noe :)

Den var 6,4.
Veldig bra med andre ord :)
Virkelig glad jeg slipper unna denne gang.

Litt rart egentlig..
Forrige gang var jeg så forsiktig og fikk sv. diabetes.
Denne gang begynte jeg bra men så skle det ut, og jeg er helt fin :)

Så godt å høre at det var bra nå da :)
Fått spist noe da? :)

Så godt å høre at det var bra nå da :)
Fått spist noe da? :)
Kjøpte med meg en bolle på vei til bussen hjem.
Bussen har ikke kommet enda og jeg er sulten.
Blir mer når jeg kommer hjem

Nei ser den :(
Har ikke hatt det selv på en stund heller pga dårlig form i forkant.
Håper du slipper unna snart, selv om det kanskje ser mørkt ut...

Legen min lærte noe nytt i dag da, at D-vitamin kan være årsak til barnløshet...alltid gøy å lære legene noe :)
Ja, ikke sant. Håper det går over for deg ♡ Jøss, morro og kunne lære de noe ja :D

Så spennende med femar, Sara! Håper det er det som skal til for dere :)
Først er jeg spent på testen til mannen egentlig. Deretter på effekten av femar. Om det er vits, da

Jeg regner med at vi har svaret fra gyn i posten ca 3.12

Først er jeg spent på testen til mannen egentlig. Deretter på effekten av femar. Om det er vits, da
Det skjønner jeg. Stemmer det at han testet seg før dere fikk barn og den ikke var 100%?

Altså, satt og ventet på bussen.
Der var det en mann som så skikkelig sliten ut og stinket lang vei.
Lot han gå på først, og valgte meg en plass langt unna.
Jeg sitter da bakerst i bussen.

Ser meg rundt, og nedover midtgangen i bussen spaserer Mr. Veldig-Kjekk, og av en eller annen grunn setter han seg siden av meg..
Til vanlig ville jeg bare ha sittet og snilt for meg selv og nytt turen, men det hjelper ikke mye å se godt ut når man lukter som et innrøkt hoppende juletre..

Bare for å ha sagt det, jeg sitter i åpent landskap på jobb.
Den av kollegaene min som sitter nærmest meg, og som jeg jobber tett med røyker også en del, men det plager meg ikke.
Dette var.

For å ikke snakke om aftershaven da..
Eple, kanel og nellik i en rar kombinasjon.
Man må jo ikke stinke jul selv om det nærmer seg første søndag i advent..

Back
Topp