Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har han blitt testet før?Jeg fikk femar av gyn, og mannen skal testes på sykehuset om to uker.
Så får vi se hvor dette fører.
Har en liten innrømmelse å komme med.
Ja, denne drikken er for j****, og det å faste som gravid er ikke noe gøy.....
Men, jeg er vant med enten å være på jobb med alt for mye å gjøre, eller hjemme sammen med to viltre barn.
Og bli beordret til å sitte ned å slappe av i ro og fred i to hele time føles litt som luksus
Skal ta neste test kl 1115 så ikke lenge igjen nå.Bra du kan se det positive ved det da
Misunner deg ikke den fastingen![]()
God morgen. Du sitter der å super i deg det ekle søte vannet. Fisj.. missunner deg ikke der. Gjore det da jeg gikk med frøkena. Blir litt småkvalm av tanken bare.Har en liten innrømmelse å komme med.
Ja, denne drikken er for j****, og det å faste som gravid er ikke noe gøy.....
Men, jeg er vant med enten å være på jobb med alt for mye å gjøre, eller hjemme sammen med to viltre barn.
Og bli beordret til å sitte ned å slappe av i ro og fred i to hele time føles litt som luksus
Ferdig med det ekle greia for en stund siden.God morgen. Du sitter der å super i deg det ekle søte vannet. Fisj.. missunner deg ikke der. Gjore det da jeg gikk med frøkena. Blir litt småkvalm av tanken bare.
Skal ta neste test kl 1115 så ikke lenge igjen nå.
Sulten plager meg ikke så mye lenger.
Jeg er bare veldig, veldig tørst
Slik er det her også. Tykke betongvegger hjelper ikke signalet...Ferdig med det ekle greia for en stund siden.
Nå venter jeg bare.
Sitter på et legekontor med veldig dårlig dekning
Er vel bare 1 gangIkke lenge igjen til du kan drikke masse nå nei
Må du ta disse prøvene ofte eller?
Har tatt de en gang før, når jeg var gravid med frøkna.Ikke lenge igjen til du kan drikke masse nå nei
Må du ta disse prøvene ofte eller?
Har tatt de en gang før, når jeg var gravid med frøkna.
Den gang hadde jeg sv. diabetes..
Jeg veier litt mye og da er det en del av oppfølgingen som gravid
Høres koselig utGod formiddag!Og god mandag! Denne mandagen bringer hodepine, håper det går over
Skal ut treffe oktoberjentene idag, det bli kos! Hva er deres planer for dagen?
![]()
God formiddag!Og god mandag! Denne mandagen bringer hodepine, håper det går over
Skal ut treffe oktoberjentene idag, det bli kos! Hva er deres planer for dagen?
![]()
Håper testen gir ønsket utslag! Høres ikke noe særlig ut.. Men dagens planer hørtes ålreite ut!Høres koselig ut
Mine planer er å bli ferdig hos legen, få tak i mat, ha hjemmekontor, lage middag, spise og slappe av...
Uff da.Så koselig da
Har ligger jeg rett ut på sofaen med kvalme![]()
Akkurat nå er det ikke så ille.Slik er det her også. Tykke betongvegger hjelper ikke signalet...![]()
Æsk kvalme suger..Så koselig da
Har ligger jeg rett ut på sofaen med kvalme![]()