Felles skravle 2015

Jeg fikk femar av gyn, og mannen skal testes på sykehuset om to uker.

Så får vi se hvor dette fører.

Jeg fikk femar av gyn, og mannen skal testes på sykehuset om to uker.

Så får vi se hvor dette fører.
Har han blitt testet før?

Her ville de ikke teste mannen ,for han ble sekket i 2005 og vi fikk barn etterpå så da var det ikke vits å sjekke han..

Jo, han testet dårlig i 2007, men har gjort meg gravid tre ganger siden. Men gyn vil teste ham nå, siden tre kurer med pergo som ga el, ikke ga baby.

Min testet jo dårlig før vi fikk barn, men det er så lenge siden at han vil uansett ha en ny

Har en liten innrømmelse å komme med.
Ja, denne drikken er for j****, og det å faste som gravid er ikke noe gøy.....
Men, jeg er vant med enten å være på jobb med alt for mye å gjøre, eller hjemme sammen med to viltre barn.
Og bli beordret til å sitte ned å slappe av i ro og fred i to hele time føles litt som luksus

Bra du kan se det positive ved det da :)
Misunner deg ikke den fastingen :(

Bra du kan se det positive ved det da :)
Misunner deg ikke den fastingen :(
Skal ta neste test kl 1115 så ikke lenge igjen nå.
Sulten plager meg ikke så mye lenger.
Jeg er bare veldig, veldig tørst

Har en liten innrømmelse å komme med.
Ja, denne drikken er for j****, og det å faste som gravid er ikke noe gøy.....
Men, jeg er vant med enten å være på jobb med alt for mye å gjøre, eller hjemme sammen med to viltre barn.
Og bli beordret til å sitte ned å slappe av i ro og fred i to hele time føles litt som luksus
God morgen. Du sitter der å super i deg det ekle søte vannet. Fisj.. missunner deg ikke der. Gjore det da jeg gikk med frøkena. Blir litt småkvalm av tanken bare.

God formiddag! :) Og god mandag! Denne mandagen bringer hodepine, håper det går over :) Skal ut treffe oktoberjentene idag, det bli kos! Hva er deres planer for dagen? :)

God formiddag! :) Og god mandag! Denne mandagen bringer hodepine, håper det går over :) Skal ut treffe oktoberjentene idag, det bli kos! Hva er deres planer for dagen? :)

Så koselig da :)
Har ligger jeg rett ut på sofaen med kvalme ;)

Back
Topp