Straks ferdig nå!!! Da må du få mat!!!Høres koselig ut
Mine planer er å bli ferdig hos legen, få tak i mat, ha hjemmekontor, lage middag, spise og slappe av...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Straks ferdig nå!!! Da må du få mat!!!Høres koselig ut
Mine planer er å bli ferdig hos legen, få tak i mat, ha hjemmekontor, lage middag, spise og slappe av...
Uff da.
Når var termin?
Æsk kvalme suger..
Termin 2 dager før bryllupsdagen vår18. Juli, så det er en god stund til...
Er 5+5 i dag, og har vært kvalm et par uker allerede![]()
Termin 2 dager før bryllupsdagen vårBle også fryktelig kvalm tidlig og er det ennå
![]()
Ja, det stemmer det, haha. Så mye rartHvor mange uker er du nå da?
Jeg lærte hos legen at det er en egen diagnose som heter svangerskapskvalme før uke 22...haha![]()
Godt det er noe veldig positivt i andre enden!Skikkelig og. Men så lenge alt er bra med lille bøllefrø, så er den godtatt![]()
Ja, hjelper og se at de faktisk kommer ut tilsluttGodt det er noe veldig positivt i andre enden!![]()
Stakkars deg Sliter du fortsatt med kvalmen? Kaster du opp også?Termin 2 dager før bryllupsdagen vårBle også fryktelig kvalm tidlig og er det ennå
![]()
Ja, det stemmer det, haha. Så mye rartJeg er 27+5... Så du kan tenke deg
![]()
Ha ha ja og godt er det ^^Ja, hjelper og se at de faktisk kommer ut tilslutt![]()
Godt det er noe veldig positivt i andre enden!![]()
Det er lov å klage! Jeg spøy til uke 20Blir spennende å se hvordan det blir her da...hehe
Skal ikke klage så altfor mye, så lenge spira har det bra da♡
Bare bittelitt![]()
Det går bra!Hvordan går det med lille din da?![]()
Ja, jeg er omtrent kvalm hele tiden og blir kvalm av nesten alle lukter som finnes. Kaster opp og, men ikke absolutt hver dag. Men kaster jeg ikke opp så sitter jeg bare og brekker meg istedet. Bedre og få det oppStakkars deg Sliter du fortsatt med kvalmen? Kaster du opp også?
Hun har det bra her og, men nå er jeg fryktelig slitenBlir spennende å se hvordan det blir her da...hehe
Skal ikke klage så altfor mye, så lenge spira har det bra da♡
Bare bittelitt![]()
Den var 6,4.Hvordan gikk det Musemor ?![]()
Så godt og høreDen var 6,4.
Veldig bra med andre ord
Virkelig glad jeg slipper unna denne gang.
Litt rart egentlig..
Forrige gang var jeg så forsiktig og fikk sv. diabetes.
Denne gang begynte jeg bra men så skle det ut, og jeg er helt fin![]()