Håper jeg slipper å gå lenge over terminSelv om det er sånn det er i snitt, så finner du alltid unntakene - dessuten blir jo babyen større i snitt jo lengre man går også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg slipper å gå lenge over terminSelv om det er sånn det er i snitt, så finner du alltid unntakene - dessuten blir jo babyen større i snitt jo lengre man går også.
Da hadde jeg rettJeg hadde ikke falt, fortsatt 25 plass
Noen grunn til at du har lyst på det?
Såppas, stor var han da? Blir ks på deg da?Haha uff da. Jeg revnet noe sinnsykt, år ikke øde normalt neste gang mener de..
Hmm, håper du får ønsket ditt oppfylt med neste dåHverken jeg eller mannen var så små når vi ble født.
Heller ikke mine søsken.
Det kan ha noe med at jeg har problemer med å legge på meg i svangerskapet![]()
Ok, da såJeg syns under 3 kg er for lite.
En nyfødt har godt av å være litt større.
De forrige gangene bekymret den meg at det var så små
Ja... men det er hele opplegget som er blææ... jobbe, lage kake, huset fult av folk...Koselig med bursdagsfeiring.
Ja, det er skikkelig kos
Og så er det ganske laidback par som skal gifte seg, så trur det blir bra![]()
Ikke normalt men vi er skapt for å fødeSånn er det jo alltid.Selv med de bittesmå. Det er jo ikke normalt at man skal få noe så stort ut derfra.
![]()
2513 og 47 cmSåppas, stor var han da? Blir ks på deg da?
Da får du gå for babystørrelse eller starte noe nytt![]()
Det skjønner jeg.Ja... men det er hele opplegget som er blææ... jobbe, lage kake, huset fult av folk...
Mulig det, bare lurte jeg.Det er jo ideelt at ungen er rundt 3,5 kg, så at hun ønsker seg over 3 kg er vel ganske normalt?
Er bilde av en frost lilla men står ikke noe om vi kan velge farge. Har diskutert hvilken farge vi ønsker hvis vi får velgeHar man diskutert voksiposefarger? Som i hvilken man ønsker å vinne (kan vi velge? er det oppgitt hvilken vi evt vinner?) eller hvilken man har/kjøper?
Vi får se.Hmm, håper du får ønsket ditt oppfylt med neste då![]()
Fint! Er jo gullrekka på Tv NorgeTitt teihvordan er kvelden din?
Dere må prøve å komme dere til svømmehallen jaHAr man planlagt helga allerede da?
Vi skal vel for tredje helg på rad forsøke å komme oss i svømmehallen på søndag.
Mannen skal på fest lørdagskvelden.
Min svigerinne lurte på om vi skulle "bytte barn" i helga. Altså fra lørdag til søndag, og ikke bytte helt da, men de har en sønn som er halvannet år yngre enn vår, og ei datter som er bare drøyt halvåret yngret enn vår, så et jentehus og et guttehus har ungene hatt store ønsker om at vi skal gjennomføre...
Det kan vel være gjennomførbart om vi har guttehuset, siden de er eldst og antatt mindre styr å ha storebroren her enn lillesøstra, og jeg er jo alene hjemme den kverlden. Også må vi få byttet tilbake i tide til svømmehallen da...
Vi får se.
Helga? Nei si detHehe ja men nå har jeg ikke noe å si
Hva skal folk i helgen ?