Felles skravle 2015

Ikke si sånn da :eek: :p har ikke født enda så blir spennende å se hva vekten lander på

Selv om det er sånn det er i snitt, så finner du alltid unntakene - dessuten blir jo babyen større i snitt jo lengre man går også.

Joda, men jeg ser for meg en gigababy som prøver å smyge seg ut av et alt for trang hull...

Sånn er det jo alltid. :p Selv med de bittesmå. Det er jo ikke normalt at man skal få noe så stort ut derfra. :confused:

Aner ikke :eek: enn du?

HAr man planlagt helga allerede da?

Vi skal vel for tredje helg på rad forsøke å komme oss i svømmehallen på søndag.
Mannen skal på fest lørdagskvelden.
Min svigerinne lurte på om vi skulle "bytte barn" i helga. Altså fra lørdag til søndag, og ikke bytte helt da, men de har en sønn som er halvannet år yngre enn vår, og ei datter som er bare drøyt halvåret yngret enn vår, så et jentehus og et guttehus har ungene hatt store ønsker om at vi skal gjennomføre...

Det kan vel være gjennomførbart om vi har guttehuset, siden de er eldst og antatt mindre styr å ha storebroren her enn lillesøstra, og jeg er jo alene hjemme den kverlden. Også må vi få byttet tilbake i tide til svømmehallen da...

Vi får se.

Jeg liker både store og små tomater, men de små er ofte søtere.

De aller beste er de vi dyrker selv... Søte små tomater! Men det er mye styr og lite avling i en kald, våt vestlandsverden
De man dyrker selv er vell kanskje best, men sånt kan ikke jeg :p har bare plastikkplanter i hus så

Back
Topp