Ikke si sånn da![]()
har ikke født enda så blir spennende å se hva vekten lander på
Selv om det er sånn det er i snitt, så finner du alltid unntakene - dessuten blir jo babyen større i snitt jo lengre man går også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke si sånn da![]()
har ikke født enda så blir spennende å se hva vekten lander på
Joda, men jeg ser for meg en gigababy som prøver å smyge seg ut av et alt for trang hull...Revne kan man gjøre uansett..
Blir bra detSå kos![]()
Haha uff da. Jeg revnet noe sinnsykt, år ikke øde normalt neste gang mener de..Joda, men jeg ser for meg en gigababy som prøver å smyge seg ut av et alt for trang hull...
Skal jobbe jobbe jobbe i helgen og feire bursdagen til frøkena. Så blir ei hektisk helg herHehe ja men nå har jeg ikke noe å si
Hva skal folk i helgen ?
Joda, men jeg ser for meg en gigababy som prøver å smyge seg ut av et alt for trang hull...
Jeg gidder heller ikke spillVoksiposearge er jeg ferdig med, babystr diskuterer jeg nå, spill gidder jeg ikke![]()
Er det sånn at du kan ha genar eller noko for å få små barn? Syns slikt er veldig interessantGutten kom på termindatoen, 2735 g.
Jentungen kom 13 dager før, 2960 g.
På jentungen hadde jeg også svangerskapsdiabetes og da skal visst ungen bli stor
Har veldig lyst på en over 3 kg
Ja er ikke så lenge å vente nå...Vi får se
Jeg syns under 3 kg er for lite.Noen grunn til at du har lyst på det?
Aner ikkeenn du?
De man dyrker selv er vell kanskje best, men sånt kan ikke jegJeg liker både store og små tomater, men de små er ofte søtere.
De aller beste er de vi dyrker selv... Søte små tomater! Men det er mye styr og lite avling i en kald, våt vestlandsverden
Hva jobber du med?Jeg skal jobbe![]()
Hverken jeg eller mannen var så små når vi ble født.Er det sånn at du kan ha genar eller noko for å få små barn? Syns slikt er veldig interessant![]()
Tror ikke du har falt så mye.
Ja, det er skikkelig kosÅ bryllup er så hærlig![]()
Koselig med bursdagsfeiring.Skal jobbe jobbe jobbe i helgen og feire bursdagen til frøkena. Så blir ei hektisk helg her