Da er det bare og ringe så skal vi forklare detKanskje de har kjørt seg bort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det bare og ringe så skal vi forklare detKanskje de har kjørt seg bort?
Vi ringte nå og de hadde bare 3 leveringer fra expert og skulle kjøre til alle var levert men han fikk vist ikke tak i de i bilen. Det er noe tull hele tiden
Da er det bare og ringe så skal vi forklare det![]()
Godt poeng. Hun vet ikke hva jul er hellerStoresøster vet jo ikke hvilken dato det er uansett så![]()
Vi fikk telefon 16.00 at varene var i bring bilenSå de skal levere i kveld? Jøss. Det var sent.
Eller at leveringen har tatt litt lang tid til de andreDa er det bare og ringe så skal vi forklare det![]()
Alt løser seg bare man ikke er opphengt i at alt skal skje til de datoene det står i kalenderen. Vi gjør om på det i år![]()
Jeg grein så mannen måtte ringe![]()
Men det finner hun fort nok ut avGodt poeng. Hun vet ikke hva jul er heller![]()
Vi får seEller at leveringen har tatt litt lang tid til de andre
Ja, nå er det nok! Vi er så uheldig med sånne tingBra mannen tar tak.
Kvelden er ikke over enda, men begynner å bli sent nå. Spørs om mannen din må ta en sint tlf i morgenVi får seJeg tror ikke de kommer i kveld.
Så hvis du ser en bring bil liggende og slenge så si ifra da så jeg hvertfall får kjøleskap!!!Kanskje de blåste av veien.
HahahaSå hvis du ser en bring bil liggende og slenge så si ifra da så jeg hvertfall får kjøleskap!!!
Jeg fikk ikke noe valg jeg...
Så hvis du ser en bring bil liggende og slenge så si ifra da så jeg hvertfall får kjøleskap!!!
Joda, det er veldig hyggelig, men vi kommer til å feire julaften dagen før med vesla. Tror det blir veldig koselig.Selvfølgelig.Jeg tenkte at det var hyggelig jeg, med en liten en rett før jul.
Det sa overlegen på Ullevål også.... Nå skal jeg ha kjærestetid. Som sagt, full forklaring i dagboka på januar.Tror ikke jeg vil få noen problemer med å få KS.
Fastlegen min er veldig klar, hun mener det ikke er snakk om at jeg skal prøve naturlig igjen.