Typisk at de skal ha kos når man ikke helt har tidMannen lurte på om vi kunne være kjærester nå... Så da får jeg vel legge vekk BV litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk at de skal ha kos når man ikke helt har tidMannen lurte på om vi kunne være kjærester nå... Så da får jeg vel legge vekk BV litt
Kos deg med mannenMannen lurte på om vi kunne være kjærester nå... Så da får jeg vel legge vekk BV litt
Ja like før appen ikke duger.Jeg tar bare en liten tur opp til frøkna, og dere klarer 3 sider..
Her er det liv![]()
Mannen lurte på om vi kunne være kjærester nå... Så da får jeg vel legge vekk BV litt
Ble det gutt? Ny termin?Jeg tar bare en liten tur opp til frøkna, og dere klarer 3 sider..
Her er det liv![]()
Jeg heier på Terje idagDet er jo koselig.tror nesten alle har det fint. Sitter å heier på master chef... men vet ikke hvem jeg heier på i dag
![]()
Hun har fått 14 tenner og ikke fått feber ved noen av dem...Har hun fått tennene? Mi fikk feber ved tannutbrudd
Jammen, hun er jo ikke sjuk! Fatter ikke hvorfor hun har feber... Hun pleier jo ikke å ha det.
Jeg har ikke orket å slå på tv'n enda. Her hører jeg bare på pc'n til huleboermannen som "puster" og vinden som herjer utenfor. Skikkelig voldsom vind. Nesten så bikkja letter fra bakkenDet er jo koselig.tror nesten alle har det fint. Sitter å heier på master chef... men vet ikke hvem jeg heier på i dag
![]()
Men hvis det er en jeksel kan hun få det selv om hun ikke har fått det førHun har fått 14 tenner og ikke fått feber ved noen av dem...
Det er helt tydeligUsjda. Kjedelig. God bedring allikevel. Kroppen jobber vel med noe.
Hun har fått alle jekslene. Mangler bare hjørnetennene oppe. De 4 siste jekslene kommer nok ikke før 2 års alder... Hun er bare 15 mnd...Men hvis det er en jeksel kan hun få det selv om hun ikke har fått det før
Serr?De forbanna hvitevarene har fortsatt ikke kommet. De ringte og sa for lenge siden de var på vei jo!!!
Så mye er det ikke her, men kommer ned litt vann...Jeg har ikke orket å slå på tv'n enda. Her hører jeg bare på pc'n til huleboermannen som "puster" og vinden som herjer utenfor. Skikkelig voldsom vind. Nesten så bikkja letter fra bakken![]()
Kanskje de har blåst av veien?De forbanna hvitevarene har fortsatt ikke kommet. De ringte og sa for lenge siden de var på vei jo!!!
De ringte og sa de er på vei og klokka er åtte og de er ikke her. Begynner snart og grine. Jeg er så dritt lei. Sulten er jeg ogSerr?håper ikke dere er like uheldig som oss, tok 2 mnd før vi fikk våre... Da krevde jeg å få en moccamaster gratis
![]()
Kanskje de kommer i morgen?De forbanna hvitevarene har fortsatt ikke kommet. De ringte og sa for lenge siden de var på vei jo!!!
Mi har fått to års jekslene tror jeg... men har hatt de en stundHun har fått alle jekslene. Mangler bare hjørnetennene oppe. De 4 siste jekslene kommer nok ikke før 2 års alder... Hun er bare 15 mnd...
Det hjelper ikke. De lovte og komme i dag. Vi har vært uten hvitevarer i 5 ukerKanskje de kommer i morgen?![]()