Felles skravle 2015

Mannen lurte på om vi kunne være kjærester nå... Så da får jeg vel legge vekk BV litt
Typisk at de skal ha kos når man ikke helt har tid ;) min er borte til i 9 tiden... nå jobb møte greier...

Jammen, hun er jo ikke sjuk! Fatter ikke hvorfor hun har feber... Hun pleier jo ikke å ha det.

Usjda. Kjedelig. God bedring allikevel. Kroppen jobber vel med noe.

De forbanna hvitevarene har fortsatt ikke kommet. De ringte og sa for lenge siden de var på vei jo!!!

Det er jo koselig. :) tror nesten alle har det fint. Sitter å heier på master chef... men vet ikke hvem jeg heier på i dag ;)
Jeg har ikke orket å slå på tv'n enda. Her hører jeg bare på pc'n til huleboermannen som "puster" og vinden som herjer utenfor. Skikkelig voldsom vind. Nesten så bikkja letter fra bakken;)

Jeg har ikke orket å slå på tv'n enda. Her hører jeg bare på pc'n til huleboermannen som "puster" og vinden som herjer utenfor. Skikkelig voldsom vind. Nesten så bikkja letter fra bakken;)
Så mye er det ikke her, men kommer ned litt vann... ;) men kjekt å ha litt vann til vinteren om den skal bli like tørr som sommeren

Serr? :o håper ikke dere er like uheldig som oss, tok 2 mnd før vi fikk våre... Da krevde jeg å få en moccamaster gratis :p
De ringte og sa de er på vei og klokka er åtte og de er ikke her. Begynner snart og grine. Jeg er så dritt lei. Sulten er jeg og

Back
Topp