Sjelden jeg er det ogsåJeg er ikke på kurser uansett jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjelden jeg er det ogsåJeg er ikke på kurser uansett jeg![]()
Trur hun mente den du måtte vente 30 min på, alt så bra ut???? UL nummer 2 er det 6 uker siden
Men dagens gikk veldig bra.
Er en liten gutt
Egentlig spranghest, jeg har gått over til dressur/hobby og hun er pensjonert fra hard trening og sprang. Hun drar på årene:/Oki, da har du mye spennende å se fram til
Fine hester, driver du med sprang eller dressur?
Jobbrelatert?Skal på kurs snartEller slappe av når jeg kommer hjem!
![]()
Hehe i går skulle jeg liksom gå inn for å skrive som bare det, litt usikker på om det ble fulle 60, for da trodde jeg at jeg hadde nått topp 100, men skrev i vertfall mye syntes jegSkjønner ikke hvordan man klarer å skrive 60 innlegg på en dag jeg... Er dere inne på mange forskjellige forum?
Ja, man har jo litt andre ting å gjøre enn å sitte på pcenHehe i går skulle jeg liksom gå inn for å skrive som bare det, litt usikker på om det ble fulle 60, for da trodde jeg at jeg hadde nått topp 100, men skrev i vertfall mye syntes jeg-og mannen, som syntes jeg var helt limt fast i pcen
får se om det frister til gjentakelse neste mnd, men denne mnd har jeg i alle fall bestemt meg for at jeg vil bli med på trekning
![]()
Kommer inn!Noen som vet om faceboo er nede? Klarer ikke å åpne... tenkte jeg skulle spørre på face om flere hadde problemer, men det går da ikke![]()
Okei, greit å ro ned da jaEgentlig spranghest, jeg har gått over til dressur/hobby og hun er pensjonert fra hard trening og sprang. Hun drar på årene:/
Ok, takkKommer inn!![]()
Har Ikkje problem her !Noen som vet om faceboo er nede? Klarer ikke å åpne... tenkte jeg skulle spørre på face om flere hadde problemer, men det går da ikke![]()
Ja det visste jeg. Leste dagens oppdatering tidligere, så skulle du jo inn igjen om 30 minutt for en ny ultralyd??? UL nummer 2 er det 6 uker siden
Men dagens gikk veldig bra.
Er en liten gutt
Hihi. Jeg har jo bare vært hjemme i hele dag og i hele gårDu er ute farter støtt og stadig![]()
Ja, blitt litt vel rolig nå etter jeg ble gravidOkei, greit å ro ned da ja![]()
Er fryktelig sjelden innom facebook igrunnOk, takkda får jeg bare vente
kanskje like greit å ikke bli forstyrret når jeg skal skravle
![]()
Kos deg på kursSkravles senere i dag da jenter![]()
Hehe men det er jo forstårlig daJa, blitt litt vel rolig nå etter jeg ble gravid![]()
Samme her... har ikke tid til det. Jeg er jo herEr fryktelig sjelden innom facebook igrunn![]()