Tydeligvis ikkeHar vi tid til skravlepause?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydeligvis ikkeHar vi tid til skravlepause?![]()
Så deilig. Har vært på jobb jeg.Her har jeg alt gått fire turer, type trille![]()
Permisjon herSå deilig. Har vært på jobb jeg.
Nå fikk jeg og lyst på noe godt :/Slik gjør jeg det også, sjelden jeg gidder å lage skikkelig middag bare til meg selvmen da ble det stekt entrecote med potetbåter, salat og viltsaus
mannen fikk velge
![]()
Tar vel litt tid å omstille segPermisjon her
Men må nok vere ærlig og si at det var mer vått enn godthar ikke vent meg til vestlandsværet ennå etter supersommern
![]()
Hihi... så søttPoden har 3 jenter som løper etter han, de skal visst ta bilde av han med mobilen...
Klatremus bruker vell å være på topplisten hver mnd? Så trur ikke hun gir opp så lett![]()
Bare å komme, jeg lager som vanlig aaltfor myeNå fikk jeg og lyst på noe godt :/
Vet ikke helt om han synes detHihi... så søtt![]()
Bedre med for mye enn for liteBare å komme, jeg lager som vanlig aaltfor myeflere som sliter med å tilpasse mengden middag?
Haha... ser det for megVet ikke helt om han synes det![]()
Spiser nå jegJeg er såååååååå sulten
hehe samme her, problemet kmmer dagen etter, når ingen av oss har lyst på samme som dagen førBedre med for mye enn for litelager somregel nok til to dager.
Null svette der gittDet tenker jeg også. Hun kom som et prosjektil opp her for et par dager siden, og tar glatt 100-200 på en dag, null svette
Mannen lager mat til megSpiser nå jegspeilegg og bønner. Giddet ikke steke bacon.