Felles skravle 2015

Kjøttkaker av storfe og hjort inntatt:-) kjekt å bli invitert på slik god mat:-)

Skjønner ikke hvordan man klarer å skrive 60 innlegg på en dag jeg... Er dere inne på mange forskjellige forum?
Hehe i går skulle jeg liksom gå inn for å skrive som bare det, litt usikker på om det ble fulle 60, for da trodde jeg at jeg hadde nått topp 100, men skrev i vertfall mye syntes jeg ;) -og mannen, som syntes jeg var helt limt fast i pcen :p får se om det frister til gjentakelse neste mnd, men denne mnd har jeg i alle fall bestemt meg for at jeg vil bli med på trekning :)

Hehe i går skulle jeg liksom gå inn for å skrive som bare det, litt usikker på om det ble fulle 60, for da trodde jeg at jeg hadde nått topp 100, men skrev i vertfall mye syntes jeg ;) -og mannen, som syntes jeg var helt limt fast i pcen :p får se om det frister til gjentakelse neste mnd, men denne mnd har jeg i alle fall bestemt meg for at jeg vil bli med på trekning :)
Ja, man har jo litt andre ting å gjøre enn å sitte på pcen :)

Noen som vet om faceboo er nede? Klarer ikke å åpne... tenkte jeg skulle spørre på face om flere hadde problemer, men det går da ikke :p

Skravles senere i dag da jenter :D

Back
Topp