Ja, men tror ikke hun gir opp før hun ligger 300 bakMen nå ligger 31 plassen 100 innlegg bak![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men tror ikke hun gir opp før hun ligger 300 bakMen nå ligger 31 plassen 100 innlegg bak![]()
Hvem er 31 nå da?Kanskje hun er på jobbikke alle som har fri som oss
![]()
Men det er jo bra. Noen kvelder med 60 og du er inne på listen( men kommer ann på hva du har fra før selvfølgeligHehe håper da det... for per i dag skjønner jeg lite av hvordan dere klarer det
Syntes jeg satt med maskina i fanget i hele går, men fikk bare rundt 60 innlegg![]()
Skjønner ikke hvordan man klarer å skrive 60 innlegg på en dag jeg... Er dere inne på mange forskjellige forum?Men det er jo bra. Noen kvelder med 60 og du er inne på listen( men kommer ann på hva du har fra før selvfølgelig)
Ja! Om forskningsbasert læringNoe spennende da?![]()
60 innlegg går fint om en skravler her på denne trådenSkjønner ikke hvordan man klarer å skrive 60 innlegg på en dag jeg... Er dere inne på mange forskjellige forum?
Namm, hørtes godt ut! Her blir det rester fra i går. SkinkegratengHva skal dere ha til middag idag da? Her blir det kålrabi/potet/gulerotstapp og saltkjøtt![]()
Hihi, vi får se daJa, men tror ikke hun gir opp før hun ligger 300 bak![]()
Terminforum og her. Av og til inne å kikker litt på "vi som har mistet".Skjønner ikke hvordan man klarer å skrive 60 innlegg på en dag jeg... Er dere inne på mange forskjellige forum?
Du laget deg det ja ^^ må prøve det en gang!Namm, hørtes godt ut! Her blir det rester fra i går. Skinkegrateng![]()
Klatremus bruker vell å være på topplisten hver mnd? Så trur ikke hun gir opp så lettHihi, vi får se da![]()
Var veldig godtDu laget deg det ja ^^ må prøve det en gang!
Jepp hun gjør jo det!!Klatremus bruker vell å være på topplisten hver mnd? Så trur ikke hun gir opp så lett![]()
Deilig15 min igjenn av jobbdagen!!![]()
Så godt15 min igjenn av jobbdagen!!![]()
Terminforum og her. Av og til inne å kikker litt på "vi som har mistet".
En tur på posten å hente mer shampo fra bli vakker, spise litt middag, i stallen til hesten og så rydde litt hjemme + vaske klær. Så en episode revenge før det blir natta. Sånn ca plan i allefallDeiligHva skal du gjøre etterpå?