Felles skravle 2015

Hehe jeg sliter med å komme på topp 100... skjønner ikke hvordan dere klarer det! :D Lykke til :)
Det er bare å skravle :D så kommer det av seg selv egentlig :) det var det jeg først fikk vite da jeg kom hit. Syntes alle innleggene hørtes uoverkommelig ut. Men etter å ha vært her en stund og blitt litt bedre kjent så går det faktisk litt av seg selv som de sa :D

Kanskje hun er på jobb :p ikke alle som har fri som oss :p
Hihi sant! :P Men så det i går også, tror hun ligger litt etter :P Lov å håpe at noen gir seg :)

Det er bare å skravle :D så kommer det av seg selv egentlig :) det var det jeg først fikk vite da jeg kom hit. Syntes alle innleggene hørtes uoverkommelig ut. Men etter å ha vært her en stund og blitt litt bedre kjent så går det faktisk litt av seg selv som de sa :D
Hehe håper da det... for per i dag skjønner jeg lite av hvordan dere klarer det :p
Syntes jeg satt med maskina i fanget i hele går, men fikk bare rundt 60 innlegg :p

Hehe håper da det... for per i dag skjønner jeg lite av hvordan dere klarer det :p
Syntes jeg satt med maskina i fanget i hele går, men fikk bare rundt 60 innlegg :p
og joda, 60 innlegg er fint det, og får jeg det hver dag en mnd, er jeg fint oppe blant toppen, men da tror jeg hus og hjem hadde gått dukken :p

Back
Topp