Det er bare å skravleHehe jeg sliter med å komme på topp 100... skjønner ikke hvordan dere klarer det!Lykke til
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare å skravleHehe jeg sliter med å komme på topp 100... skjønner ikke hvordan dere klarer det!Lykke til
![]()
Ja, akkurat!Samme her. Har jo ett liv utenom også, men trives jo godt her inne også.
Kjekk gjeng hjelper påDet er bare å skravleså kommer det av seg selv egentlig
det var det jeg først fikk vite da jeg kom hit. Syntes alle innleggene hørtes uoverkommelig ut. Men etter å ha vært her en stund og blitt litt bedre kjent så går det faktisk litt av seg selv som de sa
![]()
Hallo! Skravlet lite jeg jaHalllo jenterHar dere fått skravlet noe?
Helt riktigHøres deilig ut med robot støvsuger, men greit med en vanlig støvsuger i tilegg, som kommer inn i kroker og hjørner![]()
Trur jeg neppeTror dere 31 plassen har gitt opp?
Hvordan gikk ultralyd nr 2Man kan alltid håpe..
Men nå ligger 31 plassen 100 innlegg bakTrur jeg neppetrur det blir kniving om 30 plassen
Flink! Jeg skal snart på kurs kl 17Hallo! Skravlet lite jeg ja![]()
Kanskje hun er på jobbMen nå ligger 31 plassen 100 innlegg bak![]()
Det hjelper veldig påKjekk gjeng hjelper på![]()
![]()
Hvilket kurs du skal på?Flink! Jeg skal snart på kurs kl 17![]()
Hihi sant!Kanskje hun er på jobbikke alle som har fri som oss
![]()
Lov å håpeHihi sant!Men så det i går også, tror hun ligger litt etter
Lov å håpe at noen gir seg
![]()
Noe spennende da?Jobb relatert![]()
![]()
Hehe håper da det... for per i dag skjønner jeg lite av hvordan dere klarer detDet er bare å skravleså kommer det av seg selv egentlig
det var det jeg først fikk vite da jeg kom hit. Syntes alle innleggene hørtes uoverkommelig ut. Men etter å ha vært her en stund og blitt litt bedre kjent så går det faktisk litt av seg selv som de sa
![]()
Nei det skal du vel ikkeKos deg på jobbenjeg skal ihvertfall ikke ligge på 31 når du er tilbake
![]()
og joda, 60 innlegg er fint det, og får jeg det hver dag en mnd, er jeg fint oppe blant toppen, men da tror jeg hus og hjem hadde gått dukkenHehe håper da det... for per i dag skjønner jeg lite av hvordan dere klarer det
Syntes jeg satt med maskina i fanget i hele går, men fikk bare rundt 60 innlegg![]()