Felles skravle 2015

Aaahh.. det er drømmen. Robot støvsuger... må nok støvsuge selv her :/
Synes ikke det er så bra som det høres ut som, på stua må jeg støvsuge selv siden roboten ikke kommer frem overalt. Men i gangen fungerer han utmerket :)

Er helt crazy! Synes det blir litt drøyt. Syns jeg bruker mye av min tid her inne.. Og jeg har "bare" 2000 innlegg
Eg og, og eg er Ikkje på 2000 ein gong. Men for all del, smak og behag:-) eg er i alle fall fornøgd om eg klarer topp30:D

Halllo jenter :) Har dere fått skravlet noe?

Synes ikke det er så bra som det høres ut som, på stua må jeg støvsuge selv siden roboten ikke kommer frem overalt. Men i gangen fungerer han utmerket :)
Høres deilig ut med robot støvsuger, men greit med en vanlig støvsuger i tilegg, som kommer inn i kroker og hjørner ;)

Er helt crazy! Synes det blir litt drøyt. Syns jeg bruker mye av min tid her inne.. Og jeg har "bare" 2000 innlegg
2000 er sykt mange det også. Jeg har det selv altså,men har brukt mye tid her inne:P

Tror dere 31 plassen har gitt opp?

Så kjipt. Da er det vel ikke helt min greie lell... hadde håpet å slippe hele greia. Må støvsuge her etterpå nå... har letet den frem nå.

Tenkjer du tek igjen dei fleste i løpet av kvelden;)

Jeg må jo ha noen å skravle med da.

Dessuten kommer jeg muligens til å sitte å Google og lese meg opp på linker fra Lykkeliten og alt mulig om veien videre ettersom det ikke ble pergo-spire på oss

Back
Topp