nei så absolutt ikke. vi får skravle deg bort fra 31 plassen.Ja, ikke gøy å tape med ett par innlegg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei så absolutt ikke. vi får skravle deg bort fra 31 plassen.Ja, ikke gøy å tape med ett par innlegg...
så den nettopp.. molly har virkelig stått på i dagNy oppdatering nåVis vedlegget 85211
nei så absolutt ikke. har hatt ca 100 pr dag de siste dagene143 innlegg hitill i dag er ok![]()
Så må jeg mase igjen, hvor er jeg da?så den nettopp.. molly har virkelig stått på i dagog du
da er det bare å kjøre på og øke forspranget
![]()
Det er veldig bra143 innlegg hitill i dag er ok![]()
17Så må jeg mase igjen, hvor er jeg da?![]()
Ja, jeg har virkelig skravlet meg opp siden søndag!17holder deg godt oppe på listen
![]()
Jeg har fått klemt inn en del mellom alt jeg har gjort i daghar ca 20 innlegg i dag jeg![]()
![]()
ja det er ikke værst... 30 plassen ligger nesten 100 innlegg over 31 plassen så vi får håpe de holder avstanden. kun 3 dager og 11 timer igjen caJa, jeg har virkelig skravlet meg opp siden søndag!
Det er jevnt. Veldig! Blir ekstremt spennende og se den aller siste oppdateringja det er ikke værst... 30 plassen ligger nesten 100 innlegg over 31 plassen så vi får håpe de holder avstanden. kun 3 dager og 11 timer igjen ca
det er bra.. må vel begynne å gjøre noe her også :/Jeg har fått klemt inn en del mellom alt jeg har gjort i dag![]()
Har ikke gjort noe hjemme altså! Jordmor og møte med jobbendet er bra.. må vel begynne å gjøre noe her også :/
ja ekstremt spennende. og nervepirrende for de som har de 4 siste plassene. kan jo ikke stoppe før kl 24 på fredag for å være sikker på at de ikke havner på 31... men kommer jo selvfølgelig litt ann på hvor mange innlegg de har å gå på til 31 plassenDet er jevnt. Veldig! Blir ekstremt spennende og se den aller siste oppdatering![]()
men det er jo og gjøre noeHar ikke gjort noe hjemme altså! Jordmor og møte med jobben![]()
Sjå der ja! Hmm, håper eg er over det bildet der då. Og ikkje under :sNy oppdatering nåVis vedlegget 85211
tror du er overSjå der ja! Hmm, håper eg er over det bildet der då. Og ikkje under :s