Ja! Nå med nr 3 så glemmer jeg ofte at jeg er gravidVeldig spennende med første. Alt er jo så nytt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Nå med nr 3 så glemmer jeg ofte at jeg er gravidVeldig spennende med første. Alt er jo så nytt![]()
Ja! Men du kan ikke gi deg nå daHmm, må finne på noe lurt![]()
Neineineo det har d ikkeDet skjønner jeg godt. Mista litt piffen jeg også.
Lettere sagt enn gjort..Må skravle litt da
Det gjør denSå nå håper jeg bare tiden går fort frem til jul![]()
Hehe det kan jeg også forstå. Hvor gamle er dine?Ja! Nå med nr 3 så glemmer jeg ofte at jeg er gravid![]()
Kan jo ikke det! Herlighet, tenk om plass nr 30 vinner noe da, og jeg bare er ett par innlegg unna...Ja! Men du kan ikke gi deg nå da![]()
Ja håper det. Er jo november snartDet gjør den
De er 4 og 6 1/2! Hu eldste blir vannvittig sint om jeg sier bare 6 årHehe det kan jeg også forstå. Hvor gamle er dine?
Ja ikke sant :O Da hadde du nok aldri fått fredKan jo ikke det! Herlighet, tenk om plass nr 30 vinner noe da, og jeg bare er ett par innlegg unna...
Nå går det veldig fort mot jul. En herlig tidDet gjør den
Haha, mistet nattesøvnenJa ikke sant :O Da hadde du nok aldri fått fred![]()
Ja, alt som skjer er jo nye opplevelserDet er jo ekstra spennende med nr 1![]()
Det er sprøtt, dette året har gått fortJa håper det. Er jo november snart![]()
Haha viktig med det halve åretDe er 4 og 6 1/2! Hu eldste blir vannvittig sint om jeg sier bare 6 år![]()
Umulig å holde styr på alle gravide herTakk! Nei eg har ikkje heilt oversikta sjøl heller![]()
Det har igrunnen det!Det er sprøtt, dette året har gått fort
Det er jeg enig iNå går det veldig fort mot jul. En herlig tid![]()
Jente det og. Så nå venter vi spent på oul til mandag, om det blir jente nr 3 eller en guttHaha viktig med det halve åretSå koselig. H*n på 4 da? Jente eller gutt
?
Ja. Og som førstegangsgravid så lurer en jo hele tiden på om dette er normalt.. er det normalt? Hvordan føles det utJa, alt som skjer er jo nye opplevelser![]()