Jeg hadde rett ♡♡ FantastiskDa har vi vært inne.
Klarte ikke å se hjertet ordentlig så har fått beskjed om å vente en halv time så prøver de igjen.
Ny termin 29. Mars, og det er en gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde rett ♡♡ FantastiskDa har vi vært inne.
Klarte ikke å se hjertet ordentlig så har fått beskjed om å vente en halv time så prøver de igjen.
Jippi, gratulerer med gutt i magenDa har vi vært inne.
Takk for oppdatering søte deg. Vi har tenkt på deg. Gratulerer med en guttebass på veg <3 Godt du skal få inn igjen om en halvtime da, sånn at en får sjekket alt <3Da har vi vært inne.
Jeg ogsåJeg hadde rett ♡♡ FantastiskGratulerer så mye
![]()
Gutt! Visste det!Da har vi vært inne.
Jo fortere jo bedre, begynner å bli ekstremt klar for å møte veslaTiden nå kunne gått litt fortere i alle fall! Spesielt de neste 4mnd!!!![]()
Ikke de 2-3 siste sesongene i allefallHihi aldri? Eller bare denne sesongen?
God morgenJo fortere jo bedre, begynner å bli ekstremt klar for å møte vesla
God morgen foresten![]()
Har igrunnen heller ikke følgt så mye med på tidligere sesonger.Ikke de 2-3 siste sesongene i allefall
Samme termin som megDa har vi vært inne.
Gratulerer med gut på vegDa har vi vært inne.
Det skjønner jeg! Du må skravle deg oppover.Ikke aktuelt at jeg skal ha den kjipe 31 plassen jeg er på nå!!
Håper det! Men godt de sjekker skikkeligGratulerer med gut på vegog blir vel kjekt å helse på ein gong til om ein halvtime
håpar dei ser alt dei treng å sjå då, så du slepp å prøve mange gangar
![]()
Er du på 31.igjen nå? KjipernIkke aktuelt at jeg skal ha den kjipe 31 plassen jeg er på nå!!
Ventar du mars-baby du og?Jo fortere jo bedre, begynner å bli ekstremt klar for å møte vesla
God morgen foresten![]()
29.marsGod morgenNår har du termin?
Alltid greitt å vere grundig jaHåper det! Men godt de sjekker skikkelig![]()
Ja. Glede meg sjukt mykje!Ventar du mars-baby du og?