Molly
Med lille spira i magen <3
Uff.. Også dukka han ikke opp på frokosten med de engang.Ja. Tok helt av for han. Bodde nemlig ingen slike i hans bygd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff.. Også dukka han ikke opp på frokosten med de engang.Ja. Tok helt av for han. Bodde nemlig ingen slike i hans bygd
Åja?Molly da... Det er ganske lenge til![]()
Frank? Han burde dra hjemUff.. Også dukka han ikke opp på frokosten med de engang.
Hvilke program ser dere?Kullsvarting? Hjelpes
Så de skal adoptere?Nå sitter de og er så stressa for at det tar lang tid men fått med meg at det er noen skal adopteres og ikke adoptere bort
FarmenHvilke program ser dere?![]()
Ja hjelpes.Frank? Han burde dra hjem
Har jeg og hørtÅja?Hehe har hørt tiden går så fort når en får barn
![]()
Farmen. haha. Sett på det?Hvilke program ser dere?![]()
Huff, ja, men orker ikke tenke sånnÅja?Hehe har hørt tiden går så fort når en får barn
![]()
HahaFarmen![]()
Ja, så får vi se daHar jeg og hørt![]()
Ikke en eneste episode faktiskFarmen. haha. Sett på det?
Ja jeg ogsåHuff, ja, men orker ikke tenke sånnGleder meg til første kontroll jeg ♡ Lille nurket
Tiden nå kunne gått litt fortere i alle fall! Spesielt de neste 4mnd!!!Ja, så får vi se da![]()
Samme her! Må mars komme fort!!Ja jeg ogsåGleder meg mest til første møte
![]()
Nei det er jo greit, men trenger da ikke snakke sånn likevelJa. Tok helt av for han. Bodde nemlig ingen slike i hans bygd
Hihi aldri? Eller bare denne sesongenIkke en eneste episode faktisk![]()
Enig.. Eller de to nesteTiden nå kunne gått litt fortere i alle fall! Spesielt de neste 4mnd!!!![]()