Molly
Med lille spira i magen <3
Du får høre etter litt mer. Jeg ogsåOverhørte noen på venterommet her at de venter på noen som er oppe om en adopsjon sakBle nysgjerrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får høre etter litt mer. Jeg ogsåOverhørte noen på venterommet her at de venter på noen som er oppe om en adopsjon sakBle nysgjerrig
Hun kommer nok til å oppdatere ossJeg og!!! Er så spent
Tror ikke jeg rekker og høre noe. Men nå skal en jente på 1 veies og måles. Spennende det ogDu får høre etter litt mer. Jeg også![]()
Hihi jeg er også sånn som hører etter hva andre prater om. Feks på bussen er det så gøy å sitte bak noen, sitter å følger med på hva de sierNeei, aner ikke. De bare sitter ovenfor meg![]()
Hun sa noe annet i gårHun kommer nok til å oppdatere oss![]()
Hihi ja. Syns egentlig det er litt rart at de veier og måler sånn på venterommetTror ikke jeg rekker og høre noe. Men nå skal en jente på 1 veies og måles. Spennende det og![]()
Ja jeg vet.. Men tror du hun klarer å vente ?Hun sa noe annet i går![]()
JaHihi jeg er også sånn som hører etter hva andre prater om. Feks på bussen er det så gøy å sitte bak noen, sitter å følger med på hva de sierHAha
Ja, jeg ogHihi ja. Syns egentlig det er litt rart at de veier og måler sånn på venterommet![]()
Oh no! Må vi vente i spenning?Hun sa noe annet i går![]()
Kullsvarting? HjelpesHAHAHA Frank er så rar. " Så har dere med dere en sånn kullsvarting"?
Noen ganger later jeg som jeg har musikk på øreneHihi jeg er også sånn som hører etter hva andre prater om. Feks på bussen er det så gøy å sitte bak noen, sitter å følger med på hva de sierHAha
Åh ikke lenge til våre skal på 1års kontrollJa, jeg ogHun var såå søt
Det er jeg ogsåJeg og!!! Er så spent
Morro for oss som sitter og venter påJahihi. Synes jeg og
Ja tenk å si noe sånnt. Han andre ble litt satt ut.. Så sa Frank: Jeg liker ikke sånne svartinger som han.Kullsvarting? Hjelpes
Ja. Tok helt av for han. Bodde nemlig ingen slike i hans bygdKullsvarting? Hjelpes
Molly da... Det er ganske lenge tilÅh ikke lenge til våre skal på 1års kontroll![]()
Ja syns jeg ogsåMorro for oss som sitter og venter på![]()