Den hadde eg i går. Veldig kjip plass. Me får skravle oss oppover begge toIkke aktuelt at jeg skal ha den kjipe 31 plassen jeg er på nå!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den hadde eg i går. Veldig kjip plass. Me får skravle oss oppover begge toIkke aktuelt at jeg skal ha den kjipe 31 plassen jeg er på nå!!
Ja kjempe bra at de sjekker alt!Alltid greitt å vere grundig jaheller det enn at dei regnar med alt ser greitt ut
![]()
Det skjønner jegJa. Glede meg sjukt mykje!![]()
Så kjektJa. Glede meg sjukt mykje!![]()
Har mye å glede deg tilDet skjønner jegJeg også. Klarer nesten ikke vente
![]()
Ikke så lett å få med seg altSå kjektgratulerer!
har ikkje fått med meg alle som er gravide her. Hehe.
Ja, så er utruleg spendt på både resten av svangerskapet, fødsel og å møta jenta vårSå spennendeFørste? 15. jan
![]()
Klarer det ikke... Finner ikke helt lysten..Det skjønner jeg! Du må skravle deg oppover.
Ja skjønner detteHar mye å glede deg til![]()
Også ga du den til meg???Den hadde eg i går. Veldig kjip plass. Me får skravle oss oppover begge to![]()
Jeg også. Er så spennendeJa, så er utruleg spendt på både resten av svangerskapet, fødsel og å møta jenta vår![]()
Det er jo ekstra spennende med nr 1Ja, så er utruleg spendt på både resten av svangerskapet, fødsel og å møta jenta vår![]()
Det skjønner jeg godt. Mista litt piffen jeg også.Klarer det ikke... Finner ikke helt lysten..
Veldig spennende med første. Alt er jo så nyttDet er jo ekstra spennende med nr 1![]()
Ja, og det nekter jeg å godtaEr du på 31.igjen nå? Kjipern
Takk! Nei eg har ikkje heilt oversikta sjøl hellerSå kjektgratulerer!
har ikkje fått med meg alle som er gravide her. Hehe.
Det skjønner jegJa skjønner detteMå av og til klype meg i armen for å tro det
![]()
Må skravle litt daJa, og det nekter jeg å godta![]()
Hmm, må finne på noe lurtDet skjønner jeg godt. Mista litt piffen jeg også.
Så nå håper jeg bare tiden går fort frem til julDet skjønner jeg