Det er alltid like spennendeMen det som er spennende er om vi vinner noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er alltid like spennendeMen det som er spennende er om vi vinner noe![]()
Det bør det400 trur jeg skal holde![]()
Ja hadde vært så gøy å vinne noeMen det som er spennende er om vi vinner noe![]()
Hva ønsker du deg da?Det er alltid like spennende![]()
Jeg kommer til å skravle litt på formiddagen daJeg begynte med 13130 innlegg totalt når jeg begynte og skravle på søndag så jeg håper virkelig det snart holder!! Kjedelig og ta fri fredag så er det noen som skravler helt sykt
Jeg tror vi kom hjem fra bryllupet vårt3 dager før, så jeg fikk nok sove etter en laaang flyturJa jeg var så spent jeg. Fikk ikke sove natta før!
Ja jeg vil så gjerne vinne noeJa hadde vært så gøy å vinne noe![]()
Så greit daJeg tror vi kom hjem fra bryllupet vårt3 dager før, så jeg fikk nok sove etter en laaang flytur
Så lenge du har mange innlegg over nr 30 og 31 så skal det gå bra jaJeg kommer til å skravle litt på formiddagen daMen kvelden kan jeg ikke skravle. Men det må jo holde om jeg ligger på 15ene plass
![]()
Ingenting spesielt egentligHva ønsker du deg da?![]()
Jeg vil gjerne ha stelleveskaHva ønsker du deg da?![]()
Ja det MÅ det bare. Hvis ikke får dere varsle megSå lenge du har mange innlegg over nr 30 og 31 så skal det gå bra ja![]()
Veldig greit i grunn:=)Så greit da<3
Ja takk alt sammen?Ingenting spesielt egentlig
Det holder vil jeg troJeg kommer til å skravle litt på formiddagen daMen kvelden kan jeg ikke skravle. Men det må jo holde om jeg ligger på 15ene plass
![]()
Skal følge med for degJa det MÅ det bare. Hvis ikke får dere varsle meg![]()
Husker det var en forferdellig lang natt.Veldig greit i grunn:=)
Bare glad om jeg vinner jeg, så jeg kan i grunn ta hva som helstJa takk alt sammen?![]()
Det vil eg tro om du ikke sov.Husker det var en forferdellig lang natt.