Off daI dag svir det o bekkenet!! Æææ skulle hatt en krakk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off daI dag svir det o bekkenet!! Æææ skulle hatt en krakk![]()
Hurra , flere og skravle medJeg er litt til og fra mens jeg venter på timen min![]()
Ja, det er noe helt spesielt med denDet hadde jeg også men det er noe med den ordinære![]()
Ja.. Tror det alltid må være nervepirrende og spennende, uansett hvor mange ul enn har vært påJeg var også det , selv om jeg hadde vært på flere ør den ordinære
Nå er det bare og stå på resten av oktober så ingen sniker seg foran oss på lista og danker oss utHurra , flere og skravle med![]()
Alltid hyggelig å skravle med deg vetduJa, hadde planer om det![]()
Det tror jeg også)Ja.. Tror det alltid må være nervepirrende og spennende, uansett hvor mange ul enn har vært på![]()
Det er det ingen som får lov tilNå er det bare og stå på resten av oktober så ingen sniker seg foran oss på lista og danker oss ut![]()
Ikke mange dagene igjen nå så det klarer viNå er det bare og stå på resten av oktober så ingen sniker seg foran oss på lista og danker oss ut![]()
Ja haha. Jeg har planer om å ligge godt over 30ene plassen på fredag, sånn at jeg slipper å skravle fredagskveld. 400 innlegg over må vel holde?Nå er det bare og stå på resten av oktober så ingen sniker seg foran oss på lista og danker oss ut![]()
We can do it! Girl powerIkke mange dagene igjen nå så det klarer vi![]()
Takk det sammeAlltid hyggelig å skravle med deg vetdu![]()
Eg hadde også fleire UL før den ordinære. Men på den ordinære så vart liksom alt litt meir virkeligJa.. Tror det alltid må være nervepirrende og spennende, uansett hvor mange ul enn har vært på![]()
400 trur jeg skal holdeJa haha. Jeg har planer om å ligge godt over 30ene plassen på fredag, sånn at jeg slipper å skravle fredagskveld. 400 innlegg over må vel holde?
Jeg begynte med 13130 innlegg totalt når jeg begynte og skravle på søndag så jeg håper virkelig det snart holder!! Kjedelig og ta fri fredag så er det noen som skravler helt syktJa haha. Jeg har planer om å ligge godt over 30ene plassen på fredag, sånn at jeg slipper å skravle fredagskveld. 400 innlegg over må vel holde?
Men det som er spennende er om vi vinner noeIkke mange dagene igjen nå så det klarer vi![]()
Det bør holdeJa haha. Jeg har planer om å ligge godt over 30ene plassen på fredag, sånn at jeg slipper å skravle fredagskveld. 400 innlegg over må vel holde?
Hihi, jeg ligger jo ganske godt ann nå å da, men liker meg derWe can do it! Girl power![]()
Ja jeg var så spent jeg. Fikk ikke sove natta før!Eg hadde også fleire UL før den ordinære. Men på den ordinære så vart liksom alt litt meir virkeligvar jo spent allerede før eg fekk innkallinga
![]()