Molly
Med lille spira i magen <3
Håper hun er inne nå! Er så kjedelig å vente.. Husker hvor spent jeg var selv!Håper du kommer inn snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper hun er inne nå! Er så kjedelig å vente.. Husker hvor spent jeg var selv!Håper du kommer inn snart
10.00 skal jegHihihi. Og når er timen din da?![]()
Jeg er litt til og fra mens jeg venter på timen minEr det ingen som skal skravle i dag da? Hm jeg som har en time og skravle nå.
Hørtes deilig utSkal berre vere heime og kose meg med mini. Og ta ein tur ut i ruskeveretkanskje vaske litt kle også. Men mest mammakos
Du då?
Jaa!! Også kanskje hun ikke oppdatererHåper hun er inne nå! Er så kjedelig å vente.. Husker hvor spent jeg var selv!
Oki10.00 skal jeg![]()
Lykke til!Håper du får det.
Ja, det er OUL er nå kl 9.
Sitter og venter
Jaaa. nervepirrende. Håper hun oppdaterer ossJaa!! Også kanskje hun ikke oppdaterer![]()
Uff det hørtes ikke noe godt utI dag svir det o bekkenet!! Æææ skulle hatt en krakk![]()
Jippi, noen og skravle medJoda, jeg tenkte jo det da!
KoseligJeg er litt til og fra mens jeg venter på timen min![]()
JeyJippi, noen og skravle med
Det gjør jeg ogJaaa. nervepirrende. Håper hun oppdaterer oss![]()
Jeg var også det , selv om jeg hadde vært på flere ør den ordinæreHåper hun er inne nå! Er så kjedelig å vente.. Husker hvor spent jeg var selv!
Nei, det var i grunn ikke detUff det hørtes ikke noe godt ut![]()
Ja, hadde planer om detKoseligDa kan du skravle litt da.
Høres jo ut som ein fin dag det ogHørtes deilig utSkal få gjort litt husarbeid og rengjøring, og kanskje fortsette litt på julegavene
![]()
Det hadde jeg også men det er noe med den ordinæreJeg var også det , selv om jeg hadde vært på flere ør den ordinære