Jeg kommer ikke til å ha tid til å ta igjen deg i dag, jo mindre jeg må vente i halvannen time slik som sistSå flink du har vært![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer ikke til å ha tid til å ta igjen deg i dag, jo mindre jeg må vente i halvannen time slik som sistSå flink du har vært![]()
Jeg har kjørt poden på skolen, åå som jeg savner bhgtiden hvor han ble lvert 9.30 ogvi hadde god tid på morningen.
Ja det er det virkeligSamme her! Godt å få sove litt lengre noen dager. Men er slutt på det nå ja...
Håper du får det.Dato for KS... (Håper jeg) Du skal på oul? Når Kl skal du? Dumt det ikke er samme sykehuset da.
Lykke tilHåper du får det.
Ja, det er OUL er nå kl 9.
Sitter og venter
Lykke til!!!!!Håper du får det.
Sitter og venter
Lykke til på sykehuset i dag. Spennende!Jeg kommer ikke til å ha tid til å ta igjen deg i dag, jo mindre jeg må vente i halvannen time slik som sist![]()
God morgenGod morgen alle sammen! Ha en fin dag![]()
Men det går helt fint hahaJeg kommer ikke til å ha tid til å ta igjen deg i dag, jo mindre jeg må vente i halvannen time slik som sist![]()
Lige måde! Hva skal du i dag da?Håpar alle får ein strålande tysdag![]()
Håper du kommer inn snartHåper du får det.
Sitter og venter
Takk og lige nådeHåpar alle får ein strålande tysdag![]()
Hihihi. Og når er timen din da?Fikk lettere panikk når jeg plutselig innbilte meg at jordmor var 09.00 og klokka allerede var 08.45 men blanda meg selv med to små og en i magen![]()
Joda, jeg tenkte jo det da!Er det ingen som skal skravle i dag da? Hm jeg som har en time og skravle nå.
Skal berre vere heime og kose meg med mini. Og ta ein tur ut i ruskeveretLige måde! Hva skal du i dag da?