Felles skravle 2015

Twinkle: Om du lurer på hva du eller noen andre har mellom oppdateringene, av oss rundt 30. plassen. Så kan du ta utgangspunkt i denne listen her. ;)
Takk :D dette kan du :)

Svarte og hvite :) hun savner søstra si stakkar, men det går bra :)
Stakkars :( Pus var kjempe lei seg lenge etter vi tok han fra brødrene :( Lå bare i et hjørne

Skal på weekendtur til trondheim i helgen, og må jo innom ikea:) noe babygreier der dere kan anbefale å kikke på. Har ikke orket å sjekke ut nettsiden. Vet kun vi skal ha den grå sprinkelsengen som jeg såg i katalogen!:)

Skal på weekendtur til trondheim i helgen, og må jo innom ikea:) noe babygreier der dere kan anbefale å kikke på. Har ikke orket å sjekke ut nettsiden. Vet kun vi skal ha den grå sprinkelsengen som jeg såg i katalogen!:)
Så koselig. Godt å komme seg bort litt :D

Har klatret litt de siste dagene. Har du ikke? Men tett mellom plassene nå ser jeg. Så fallhøyden er stor.
Jeg har klatret fra 27. Men ja, det er veldig tett!!

Jeg har klatret fra 27. Men ja, det er veldig tett!!
Har klatret fra 21 til 14 iløpet av helgen. Men ikke mange innlegg som skal til før jeg ramler nedover igjen. Har ca 400 innlegg ned til 30 plassen. Så holder jeg den avstanden er jeg trygg

Har klatret fra 21 til 14 iløpet av helgen. Men ikke mange innlegg som skal til før jeg ramler nedover igjen. Har ca 400 innlegg ned til 30 plassen. Så holder jeg den avstanden er jeg trygg
Greit og få med seg noen innlegg hver dag så tror jeg det skal gå bra :) Bare gleder meg til dette er over :p

Back
Topp