TakkTwinkle: Om du lurer på hva du eller noen andre har mellom oppdateringene, av oss rundt 30. plassen. Så kan du ta utgangspunkt i denne listen her.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkTwinkle: Om du lurer på hva du eller noen andre har mellom oppdateringene, av oss rundt 30. plassen. Så kan du ta utgangspunkt i denne listen her.![]()
Håper ikke det, jeg liker ikke fotballHehe, si detFotball ?
Ikke jeg heller!! KjedeligHåper ikke det, jeg liker ikke fotball![]()
Svarte og hviteÅåå nå ble jeg glad ♡♡ Hvilken ?
StakkarsSvarte og hvitehun savner søstra si stakkar, men det går bra
![]()
Det har nok ikkje eg hellerJeg også savner det! Men nå har jeg ikke kondis til sånt![]()
Hvor er jeg?Nå er den nye oppdateringen kommetbare sånn til opplysning
![]()
20. Du er ca 50 innlegg bak 19Hvor er jeg?![]()
Så koselig. Godt å komme seg bort littSkal på weekendtur til trondheim i helgen, og må jo innom ikeanoe babygreier der dere kan anbefale å kikke på. Har ikke orket å sjekke ut nettsiden. Vet kun vi skal ha den grå sprinkelsengen som jeg såg i katalogen!
![]()
ja skal bli godt!Så koselig. Godt å komme seg bort litt![]()
Hurra hurra20. Du er ca 50 innlegg bak 19
Har klatret litt de siste dagene. Har du ikke? Men tett mellom plassene nå ser jeg. Så fallhøyden er stor.Hurra hurra![]()
Det tror jeg på... skal jobbe i helgen så må vente til helge etter før vi kan finne på noe her. Men har ikke barnevakt så må finne på noe frøkena kan være med påja skal bli godt!![]()
Jeg har klatret fra 27. Men ja, det er veldig tett!!Har klatret litt de siste dagene. Har du ikke? Men tett mellom plassene nå ser jeg. Så fallhøyden er stor.
Har klatret fra 21 til 14 iløpet av helgen. Men ikke mange innlegg som skal til før jeg ramler nedover igjen. Har ca 400 innlegg ned til 30 plassen. Så holder jeg den avstanden er jeg tryggJeg har klatret fra 27. Men ja, det er veldig tett!!
Greit og få med seg noen innlegg hver dag så tror jeg det skal gå braHar klatret fra 21 til 14 iløpet av helgen. Men ikke mange innlegg som skal til før jeg ramler nedover igjen. Har ca 400 innlegg ned til 30 plassen. Så holder jeg den avstanden er jeg trygg
Samme her. Hadde det ikke vært for mange innlegg i helgen hadde det kun vært 200 innlegg til 31 plassenGreit og få med seg noen innlegg hver dag så tror jeg det skal gå braBare gleder meg til dette er over
![]()