Hihi søtaJa det MÅ duVil jo treffe prinsen din
EDIT : OG DEG SÅKLART!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi søtaJa det MÅ duVil jo treffe prinsen din
EDIT : OG DEG SÅKLART!
Alle likar vel lego?Helt sikkert, ikke sikkert han liker lego engang, krysser fingrene for at han kommer til å like det![]()
Så artigHihi. Det er gøy å bygge lego. Mannen bygger enda hanBlir aldri for gammel til det
![]()
vi får håpe på det.. hadde jo vært kjekt med en stol, en voksipose eller noe av det andre på premie listen, alt er kjekt men noe ønsker man seg jo mer enn det andreDa er det vår tur nå![]()
Så klart! Samme som at han må bare lære seg å like kaptein sabeltannMå bare lære han til det![]()
Skulle tro detAlle likar vel lego?![]()
Eg har truaSkulle tro det![]()
Alt mulig. Men sånne store ting da. For kanskje 15 år ++. Brannstasjoner, politistasjoner, borger osv. Han liker å bygge de opp, også etterpå står de bare på kottetSå artighva bygger han da?
Hihi, da får hun det gøy!Eg har truahar kjøpt ein haug med Duplo til mi på 1 i alle fall
![]()
Hihi det må hanSå klart! Samme som at han må bare lære seg å like kaptein sabeltann![]()
![]()
Duplo er også gøyEg har truahar kjøpt ein haug med Duplo til mi på 1 i alle fall
![]()
herlig alder det1 årog øve seg på å gå sjølv
så ho er overalt!
Både ho og mammaen og pappaenHihi, da får hun det gøy!
Tøft! Kan ta det frem når lille frøkena er klar for legoAlt mulig. Men sånne store ting da. For kanskje 15 år ++. Brannstasjoner, politistasjoner, borger osv. Han liker å bygge de opp, også etterpå står de bare på kottet![]()
Knallkjekt! Kan jo lage så mykje artigDuplo er også gøy![]()
Jeg da ?Hihi søtaog jeg deg og prinsessa!
Her så skal han se og høre sabeltann nesten med en gang han kommer utHihi det må hanMen det kommer naturlig etter et par besøk i dyreparken
![]()
Ja det gårTøft! Kan ta det frem når lille frøkena er klar for legoeller limer han det så det ikke kan bygges på nytt?