Molly
Med lille spira i magen <3
Det går fort ! Paff så er de begynt på skolenLego city og Lego friends feks begynner på 5 år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fort ! Paff så er de begynt på skolenLego city og Lego friends feks begynner på 5 år![]()
1 årDet tror jeg på. Hvor gammel er min?
5 årLego city og Lego friends feks begynner på 5 år![]()
Pluss pluss noen årJa det er et par måneder til![]()
Åh så utrolig gøy1 årog øve seg på å gå sjølv
så ho er overalt!
Ja det hadde det! Må få prøvd å komme meg nedover til sommerenHihi det hadde vært koselig da![]()
Hihi en liten stund til ja5 årdet er jo så lenge til
Er nok andre sortar som går lavere. Har berre lagt merke til.dei to5 årdet er jo så lenge til
Ja det MÅ duJa det hadde det! Må få prøvd å komme meg nedover til sommeren
Man har jo de store legoeneHihi en liten stund til jaMen altså, de kan begynne før. Nevøen min bygger lego som bare det.. Han er 2,5
![]()
Tihi måneder blir fort til år! ^^Pluss pluss noen år![]()
satt akkurat jeg også å tenkte påHaha, å hva kan du skylde på?![]()
De fleste lego er vel fra ca 5 år.. Men det er pga fare for å putte ting i munnen. Jeg kjenner flere som starter i 2-3 års alderenEr nok andre sortar som går lavere. Har berre lagt merke til.dei to![]()
Veldig kjektÅh så utrolig gøy![]()
Helt sant!Tihi måneder blir fort til år! ^^
Godt å høreHihi en liten stund til jaMen altså, de kan begynne før. Nevøen min bygger lego som bare det.. Han er 2,5
![]()
Å fantastisk!! Gleder megVeldig kjektme kosar oss! Og så har ho blitt ei skikkelig kosejente, så mor får kos heile tida
![]()
Hihi. Det er gøy å bygge lego. Mannen bygger enda hanGodt å hørehusker ikke hvor gammel jeg var når jeg begynte, sluttet vell ikke før jeg var gammel
hihi
Helt sikkert, ikke sikkert han liker lego engang, krysser fingrene for at han kommer til å like detEr nok andre sortar som går lavere. Har berre lagt merke til.dei to![]()
Må bare lære han til detHelt sikkert, ikke sikkert han liker lego engang, krysser fingrene for at han kommer til å like det![]()