Lego er helt topp!Duplo er kjekt det.
Lego... Lego er veldig kjekt, der får man jo bygge!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lego er helt topp!Duplo er kjekt det.
Lego... Lego er veldig kjekt, der får man jo bygge!!!
Hæ er dere på veg til kristiansand? Med fly da eller?Såppasbare et rundstykke til frokost her, men nå er vi på tur til Kristiansand for å besøke tanta til mannen, hun serverer sikkert noe
![]()
Råpraktisk!Kor kjekt hadde ikke det vært?![]()
Ja, eldste vår er i full gang nå, men det er ikke enda for dereLego er kjekkere, men det er noen år til det. Så må glede meg til Duplo først![]()
Men en stund til ho kan leke med lego daLego er helt topp!![]()
SUND skulle det stå xD herregud teite fingreHæ er dere på veg til kristiansand? Med fly da eller?
GøyJa, eldste vår er i full gang nå, men det er ikke enda for dere
har heller ikke vunnet noe... vi får se om dette er vår mndBare jeg som ikke har vunnet noe enda?![]()
Ja jeg begynte å lure veldig nå jeg!!! Tenkte herlighet så frekk, du kunne jo gitt besjedSUND skulle det stå xD herregud teite fingrehadde jeg skulle kommet i nærheten av deg hadde jeg jo sagt ifra!
Da er det vår tur nåhar heller ikke vunnet noe... vi får se om dette er vår mnd
Ikke enda nei, hva er aldersgrensen på Lego?Ja, eldste vår er i full gang nå, men det er ikke enda for dere
Det har eg. Heime med miniJa tror detJeg har, har du?
Nei! Stod opp sent og kvalm så har ikke orketIkke fått spist idag?
Hehe
Hahaha, kanskje jeg hadde planlagt et overaskelses besøk?Ja jeg begynte å lure veldig nå jeg!!! Tenkte herlighet så frekk, du kunne jo gitt besjed![]()
Det tror jeg på. Hvor gammel er min?Det har eg. Heime med miniså har nok å gjere
![]()
Lego city og Lego friends feks begynner på 5 årIkke enda nei, hva er aldersgrensen på Lego?
Hihi det hadde vært koselig daHahaha, kanskje jeg hadde planlagt et overaskelses besøk?![]()
Usj daNei! Stod opp sent og kvalm så har ikke orket
Ja det er et par måneder tilMen en stund til ho kan leke med lego da![]()