Felles skravle 2015

Det var rett og slett en på 1.90 med skrik maske og svarte klær og han bare stod der, sa ikke en dritt. Så begynte han og legge hode på skakke og farmor lukket igjen døra og han satte beinet sitt foran døra men hun greide og lukke den. Han sto utenfor i samme posisjon i 45 min!! Det var 23.00 på kvelden. Creepy shit
Ha ha ha! Folk med fritidsproblemer! Jeg hadde nok dødd, men for et påfunn! Så en video av noen som kledde en manekengdukke opp med maske og satte forran døra til folk, ringte på og gjemte seg :P De ble skikkelig freaka ut. Han sa jo ingenting, bare sto der og stirra på dem :P

Her er det jo egentlig slik at dersom man ikke har på utelys betyr det at man ikke vil ha besøk men vet ikke om noen bryr seg :p Du må kle ut baby :D
Ha ha tror ikke jeg gidder, jeg sitter nok bare å ammer når de kommer, også må mannen ut og gi godteri :) Dessuten skal jeg jo sitte her og skravle! Halloween er siste skravledag!

Han må jo passe på familien sin :D
Jepp også skal alle som ringer på her på besøk til han (iallefall i det lille hodet hans) så han overlykkelig for besøk! Barseltida har vært snill mot en besøksglad terrier!

Ha ha ha! Folk med fritidsproblemer! Jeg hadde nok dødd, men for et påfunn! Så en video av noen som kledde en manekengdukke opp med maske og satte forran døra til folk, ringte på og gjemte seg :P De ble skikkelig freaka ut. Han sa jo ingenting, bare sto der og stirra på dem :P
Da hadde jeg nok begynt og grine :p Har du sett den filmen hvor det er en gjeng med ungdommer og striemasker som driver en psykisk terror lek mot tre voksne i en hytte en hel natt? To av de dør av men på slutten av filmen sier de at dette er såå vanlig i USA! Folk er rimelig syke. Helt vanlige tenåringer som kjeder seg :p

Da hadde jeg nok begynt og grine :p Har du sett den filmen hvor det er en gjeng med ungdommer og striemasker som driver en psykisk terror lek mot tre voksne i en hytte en hel natt? To av de dør av men på slutten av filmen sier de at dette er såå vanlig i USA! Folk er rimelig syke. Helt vanlige tenåringer som kjeder seg :p
Ha ha ha herreguuuud!! :D Jeg hadde blitt lagt inn på psykiatrisk om jeg hadde opplevd det!

Ha ha ha herreguuuud!! :D Jeg hadde blitt lagt inn på psykiatrisk om jeg hadde opplevd det!
Ja :o Søren at jeg ikke husker hva den heter. For den burde virkelig sees :D

Det er jo kjøreregler for halloween, de fleste barn vet om de.
Aldri hørt den regelen! Men jeg er ikke vokst opp med halloween heller. Her går man til de man kjenner virker det som :)

Jeg har en høyrepupp som er vel ivrig i tjenesten. Den er en cup større enn den venstre nå tror jeg :P Enda det var høyre jeg ammet av sist..

Back
Topp