Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, skjønte hva du menteInnan morgondagen er over meinte eg sjølvsagt. Blir Ikkje oppe i heile natt for å ordne![]()
Hva lager de da? Aldri sett på ylvisYlivs i reprise på tv...
de har laga smootie...
JEG holder på å brekke meg i hjel av det greiene der!!
FYTTI H!!!!
Oppe to ganger for matHøres ikke ut som en god komboEr snuppa mye våken på natta?
TakkHåper du får ei rolig natt då![]()
skavlan og bård hadde konkuranse. de skulle kaste ingredienser i hver sin blender for å lage "god" smootie..Hva lager de da? Aldri sett på ylvis![]()
Hørtes ikke så gærent ur det da men nå vet jo ikke jeg hvor lenge dere er våkne om gangenOppe to ganger for mat![]()
Omg...... Hadde jeg ikke orka og se påskavlan og bård hadde konkuranse. de skulle kaste ingredienser i hver sin blender for å lage "god" smootie..
Men de kunne sabotere hverandre med å kaste ting i den andre sin blender..
Det var noe asbikk, ansjos, blodpølse osv..
Need i say more?!
He he alt fra 15 min til over en timeHørtes ikke så gærent ur det da men nå vet jo ikke jeg hvor lenge dere er våkne om gangen![]()
Effektiv dame!4 innlegg til så har jeg greid og skravle 100 innlegg i kveld![]()
Hørtes egentlig ganske slitsomt ut... Tror jeg skal nyte nettene mineHe he alt fra 15 min til over en timeog da blir det to timer søvn frem mot neste gang om vi holder på lenge
Skal søren ikke under 30!!Effektiv dame!
hjelper ikke når jeg allerede er kvalmOmg...... Hadde jeg ikke orka og se på![]()
Kan ikke tenke meg du ble mindre kvalm neihjelper ikke når jeg allerede er kvalm![]()
Skjønner detta!Skal søren ikke under 30!!
eerhh neiKan ikke tenke meg du ble mindre kvalm nei![]()
Jah det er verdt å nyte! Som nå. Skulle gjerne ha sovet for to timer siden.. babyen henger fortsatt på meg.Hørtes egentlig ganske slitsomt ut... Tror jeg skal nyte nettene mine![]()
huff da.. hvordan går det med deg?Jah det er verdt å nyte! Som nå. Skulle gjerne ha sovet for to timer siden.. babyen henger fortsatt på meg.