Felles skravle 2015

skavlan og bård hadde konkuranse. de skulle kaste ingredienser i hver sin blender for å lage "god" smootie..
Men de kunne sabotere hverandre med å kaste ting i den andre sin blender..
Det var noe asbikk, ansjos, blodpølse osv..

Need i say more?!
Det hørtes ekkelt ut

Ligger og hører seksåringen synger på badet...

God morgen jenter

Vaskemaskin og tørketrommel i gang før 07. Ikkje kvardagskost her i huset...

Lurer litt på noen ting... og da tror jeg det er like greit å spørre, som å lete for å ikke finne selv :p

1. Hvor står det regler? Som f.eks at det ikke kan skrives innlegg på bare et ord? :)
2. Jeg så et innlegg her en dag, om å få profilbilde. Men finner det ikke igjen. Noen som vet hvor jeg finner det? evt kan forklare hvordan jeg får det til?
3. Når oppdateres listene på topp 100? Og teller alle innlegg?

Takk om dere gidder å svare en engasjert nybegynner ;)

Listene oppdateres hver 4. time, så det er ganske ofte, i snitt 6 ganger i døgnet.

Forumreglene: http://forum.babyverden.no/help/terms

Last edited:
Men "ok :P" er ikke bare et ord, men et ord + smily og etter hva jeg husker så er det greit..
Kan hende jeg huske feil da..

Det handler egentlig ikke om ett ord. Regelen sier:
- Ett eller få ord
- En eller et par smileyes

Det betyr altså bare:
Alle korte innlegg som kan tolkes som at de kun skrives for å øke antall innlegg.

Motsatte blir, etter min tolkning av reglene:
Alle innlegg som har mening og ikke gjentaes er tillatt.

Her er utdraget fra reglene:
"publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser."

Derved hadde f.eks mitt innlegg som bare var "10" god grunn i går, det var svar på spm om hvor mange dpo jeg var.

Men "ok" som kommentar på de siste 20, bare fordi man kan, ikke er det.

Skravle, ikke spamme, rett og slett :-)

Derved hadde f.eks mitt innlegg som bare var "10" god grunn i går, det var svar på spm om hvor mange dpo jeg var.

Men "ok" som kommentar på de siste 20, bare fordi man kan, ikke er det.

Skravle, ikke spamme, rett og slett :-)

Ja, jeg tolker det dit. Og så tenker jeg at det å minne hverandre på at innleggene generelt burde ha mer enn ett ord er lurt. Da blir det fortere hele setninger. :)

Ja, jeg tolker det dit. Og så tenker jeg at det å minne hverandre på at innleggene generelt burde ha mer enn ett ord er lurt. Da blir det fortere hele setninger. :)
Ja, vi er helt enige.

Ikke overraskende ;-)

Oppdatert 05:44

7. Kengu: 2273 (189 %)
8. Huleboer!: 2182
11. Liisjja: 2065 (172 %)
14. trinebeth: 1870
15. Mars2015: 1867
19. Lykkeliten: 1678 (140 %)
21. Mirell: 1654
22. Twinkle: 1639
23. Sara: 1635
24. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 1609
25. Molly: 1566
28. FruJohnsen: 1502
30. Lovebelly: 1436 ligger 13 innlegg foran 31. plassen

31. Fiona84: 1423
52. Plomme: 578
62. Lilla86: 453
100. Gretehelenl: 260

30. plassen har 1436 (120 %)
31. plassen har 1423
35. plassen har 1002
40. plassen har 840
100. plassen har 260

Når denne dagen er over har det gått 87 % av oktober, tilsvarende 1045 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 34 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Nå har 30. plassen ca 55 innlegg i snitt per dag (1436 / 26 dager), tilsvarende omtrent 1710 innlegg etter 31 dager.

Back
Topp