Det skal jeg ogsåJeg skal vaske klær i morgen. Vært noe galt med koblinga og nå er den endelig i gang igjen! Morsom mandag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg ogsåJeg skal vaske klær i morgen. Vært noe galt med koblinga og nå er den endelig i gang igjen! Morsom mandag![]()
Det hørtes ekkelt utskavlan og bård hadde konkuranse. de skulle kaste ingredienser i hver sin blender for å lage "god" smootie..
Men de kunne sabotere hverandre med å kaste ting i den andre sin blender..
Det var noe asbikk, ansjos, blodpølse osv..
Need i say more?!
Fikk sove 5 t sammenhengende!huff da.. hvordan går det med deg?
Koselig å våkne til!Ligger og hører seksåringen synger på badet...
God morgen!God morgen jenter
Jeg våknet før ham, jeg sov nesten til halv seks. Men kjekt å høre på, jaKoselig å våkne til!![]()
Lurer litt på noen ting... og da tror jeg det er like greit å spørre, som å lete for å ikke finne selv
1. Hvor står det regler? Som f.eks at det ikke kan skrives innlegg på bare et ord?
2. Jeg så et innlegg her en dag, om å få profilbilde. Men finner det ikke igjen. Noen som vet hvor jeg finner det? evt kan forklare hvordan jeg får det til?
3. Når oppdateres listene på topp 100? Og teller alle innlegg?
Takk om dere gidder å svare en engasjert nybegynner![]()
Men "ok" er ikke bare et ord, men et ord + smily og etter hva jeg husker så er det greit..
Kan hende jeg huske feil da..
Derved hadde f.eks mitt innlegg som bare var "10" god grunn i går, det var svar på spm om hvor mange dpo jeg var.
Men "ok" som kommentar på de siste 20, bare fordi man kan, ikke er det.
Skravle, ikke spamme, rett og slett![]()
Ja, vi er helt enige.Ja, jeg tolker det dit. Og så tenker jeg at det å minne hverandre på at innleggene generelt burde ha mer enn ett ord er lurt. Da blir det fortere hele setninger.![]()
Ja, vi er helt enige.
Ikke overraskende ;-)
Ikkje eg heller du...Likte ikke dette helt!!!Vis vedlegget 84941