Har du senvakt i morgen ?Skal sitte opp 10 min til tenker jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du senvakt i morgen ?Skal sitte opp 10 min til tenker jeg...
Fri hele dagen lang. Skal ikke på jobb før fredagHar du senvakt i morgen ?![]()
Å, så deilig daFri hele dagen lang. Skal ikke på jobb før fredag![]()
Skal prøve å vaske ned kjøkkene siden det ikke gikk i dag. Frøkena ville ikke vaske, så vi har sittet med pærler og andre ting istede. Så da må jeg se om jeg får gjort litt husarbeid... om det ikke blir vasking av kjøkken må jeg få gjort noe i allefallÅ, så deilig daHar du noen planer da?
Skjønner jo godt hun heller vil perle enn og vaske kjøkkenSkal prøve å vaske ned kjøkkene siden det ikke gikk i dag. Frøkena ville ikke vaske, så vi har sittet med pærler og andre ting istede. Så da må jeg se om jeg får gjort litt husarbeid... om det ikke blir vasking av kjøkken må jeg få gjort noe i allefall![]()
Ja enn detSkjønner jo godt hun heller vil perle enn og vaske kjøkken![]()
Jeg skal vaske klær i morgen. Vært noe galt med koblinga og nå er den endelig i gang igjen! Morsom mandagJa enn det![]()
Ja har en skikkelig fin mandag på gangJeg skal vaske klær i morgen. Vært noe galt med koblinga og nå er den endelig i gang igjen! Morsom mandag![]()
Sov godtJa har en skikkelig fin mandag på gang![]()
men nå må jeg legge meg. God natt
vi får skravles mens maskinene går i morgen
![]()
Ha ha ha!! Uff daHåper hodepinen går fort over. Sitter på sofaen å slapper av, mens mannen leser om en artikkel om en dame som har satt dildoen sin på mannens drill og vil advare andre mot å gjøre det samme. Hadde vist ikke vært ett heldig resultat.
Så deiligFri hele dagen lang. Skal ikke på jobb før fredag![]()
TitteiSå deilig![]()
Høres ikke ut som en god komboGruer meg til i natt. Hodepine og nattevåk går ikke helt overens gitt.
Håper du får ei rolig natt dåGruer meg til i natt. Hodepine og nattevåk går ikke helt overens gitt.
Hvor er du da? Kommer deg fort på igjenOg der var eg ute av topp30! Jaja.![]()
Berre 36 bakHvor er du da? Kommer deg fort på igjen![]()
Det ikke så gærent! Får ta en skikkelig skravle kveld i morgenBerre 36 bakpå 31.plass. Så eg er tilbake innan morgondagen
![]()