Det vil ikke jeg heller.Takk for påminnelsen.
Vil ikke at noen her skal bli beskyldt for spaming
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil ikke jeg heller.Takk for påminnelsen.
Vil ikke at noen her skal bli beskyldt for spaming
Jeg skal på jobb i morgen, og har vel ikke skravle tid før rundt 19-19:30Ja hvorfor ikke. Er det folk inne så er det jo bare å skravle. Har fri hele dagen jeg![]()
Uhell kan skjeSånn som meg som skrev samme innlegg 4 ganger?
Jeg begynner på jobb kl 13Ja hvorfor ikke. Er det folk inne så er det jo bare å skravle. Har fri hele dagen jeg![]()
ja det skjønner jeg daDet hadde vært innmari upraktisk i hverdagen
Da står jeg jo opp før seks
Jo, men det er stor forskjell på å gjøre det for å oppnå flere innlegg, og gjøre det uten å mene det..Sånn som meg som skrev samme innlegg 4 ganger?
Da har frøkenen forhåpentligvis lagt seg så det må gå bra.Jeg skal på jobb i morgen, og har vel ikke skravle tid før rundt 19-19:30
Jeg skal også på jobb, som vanligJeg skal på jobb i morgen, og har vel ikke skravle tid før rundt 19-19:30
Ikke ofte jeg begynner da. Kan hende på helg eneste.Jeg begynner på jobb kl 13![]()
heheheh.Men "ok" er ikke bare et ord, men et ord + smily og etter hva jeg husker så er det greit..
Kan hende jeg huske feil da..
Da ser det kanskje ut som om vi blir flere i morgen kveldJeg skal også på jobb, som vanlig
sniker litt fra jobb, og litt når jeg kommer hjem, men i hovedsak evt på kvelden ja
Da ser det kanskje ut som om vi blir flere i morgen kveld![]()
Uff da, ikke braOg derved var det klart at kvalik er det BESTE Brann kan oppnå.
God natt
Natta, sov godt.Nei, nå er jeg nødt til å gå å legge meg.
Natta jenter..
Kan hende jeg kommer til å snike litt fra sengen dersom mannen somler, men ikke sikkert
Står i forumregleneLurer litt på noen ting... og da tror jeg det er like greit å spørre, som å lete for å ikke finne selv
1. Hvor står det regler? Som f.eks at det ikke kan skrives innlegg på bare et ord?
2. Jeg så et innlegg her en dag, om å få profilbilde. Men finner det ikke igjen. Noen som vet hvor jeg finner det? evt kan forklare hvordan jeg får det til?
3. Når oppdateres listene på topp 100? Og teller alle innlegg?
Takk om dere gidder å svare en engasjert nybegynner![]()
God natt ja. Blir nok ikke så alt for lenge til her heller.Nei, nå er jeg nødt til å gå å legge meg.
Natta jenter..
Kan hende jeg kommer til å snike litt fra sengen dersom mannen somler, men ikke sikkert
Takk for svar.Står i forumreglene
2. Gå på profilen din og last op bilde
Listene på topp 100 oppdateres 4 ganger om dagen![]()