Samme her!Ja det er en herlig gjengkoser meg sammen med dere
![]()
Koser meg masse her inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Ja det er en herlig gjengkoser meg sammen med dere
![]()
Kan da ikke forlate dereDet er jo forståelig. Men syns jo det er morro at du er her sammen med oss... spennende å følge og høre hvordan det går med deg og svangerskapet.
Natta, og sov godtJeg har så vondt i hodet så sier meg ferdig med skravling![]()

hahahaJa men ekstra trøtt pga klokkestillinga
Dessuten når jeg nå sa snart, så sa mannen: Skal du ikke legge deg kl 23 i dag... Det sier vel i grunn hvor kjapp eg er i seng etter jeg sier det.
kjedelig å våkne så tidlig.. glad jeg ikke våkner før nærmere 08:00Jeg sto jo ikke opp.
JEg våkna.
Fordi jeg vanligvis våkner seks, og er ikke god på stille klokka inni meg.
Nei det får du ikke lov tilKan da ikke forlate dere![]()
Hva jeg får lov til bestemmer jeg selv, men dere gjør at jeg har lyst til å bliNei det får du ikke lov til![]()
God bedring. Håper du får soveJeg har så vondt i hodet så sier meg ferdig med skravling![]()
Jeéei... det går fort fremoverJippi, da har jeg faktisk nådd 1.600 innlegg![]()
God bedring til hodetJeg har så vondt i hodet så sier meg ferdig med skravling![]()
Hurra!Jippi, da har jeg faktisk nådd 1.600 innlegg![]()
Gjør det.Jeéei... det går fort fremover![]()
Takk for påminnelsen.Folkens: HUsk å skrive mer enn ett ord i innleggene![]()
okFolkens: HUsk å skrive mer enn ett ord i innleggene![]()
Ja hvorfor ikke. Er det folk inne så er det jo bare å skravle. Har fri hele dagen jegGjør det.
Kanskje jeg skal prøve meg på 1.700 i morgen![]()
kjedelig å våkne så tidlig.. glad jeg ikke våkner før nærmere 08:00![]()
Men "okok
Tenker egentlig at noen ganger trengs ikke mer en bare ett ord da..så lenge det ikke blir hver gang
![]()
Takk for påminnelsen.
Vil ikke at noen her skal bli beskyldt for spaming