Felles skravle 2015

Tror jeg skal prøve og legge meg tidlig i dag jeg og! Merk prøve ... Jeg er altfor glad i og sitte oppe sent selvom jeg er stuptrøtt

Det er sånnsett jeg også, men mannen er ganske god på å sende meg i seng. Da tar meg med meg mobilen og ligger og skravler eller spiller candycrush ei stund, men så er jeg jo knalltrøtt, så da sovner jeg

Det er sånnsett jeg også, men mannen er ganske god på å sende meg i seng. Da tar meg med meg mobilen og ligger og skravler eller spiller candycrush ei stund, men så er jeg jo knalltrøtt, så da sovner jeg
Høres ut som meg :p

Samme her :p men jeg synes det er godt å få komme seg til sengs, selv om kanskje jeg ikke sovner med en gang da :p

Hvilken har dere?

Forresten, jeg kan jo ikke forovervendte stoler for sånne små, mine har ikke blitt snudd før de kan ha beltestol (derav sitter yngste bakover enda, hun er 3,5 år og 13,noe kilo. Eldstemann ble snudd i sommer 6 år og 17-18 kilo, og altså rett i beltestol) Men det finnes vel forovervendte for småtroll også som er brukbart lange i ryggen. Jeg skulle nemlig til å qanbefale maxway, der fikk altså min sønn plass til han var 6, men da glemte jeg i farta at du skulle ha henne forover.
Hun er 14, 5 kg nå ca 98 cm. Vi har cybex sirona.

Og hva sier følelsen din denne gangen? Dette er siste runde med pergo, eller rører jeg?

Dette er siste av tre pergokurer jeg fikk resept på ja. så jeg skal bestille time etter denne syklusen uansett, enten for tidlig ul eller for "veien videre"

Følelsen er forøvrig akkurat like ubrukelig som vanlig. Jeg har ikke peiling.

Dette er siste av tre pergokurer jeg fikk resept på ja. så jeg skal bestille time etter denne syklusen uansett, enten for tidlig ul eller for "veien videre"
Håper virkelig det er for tidlig ul :) Men du tester ikke før om lenge du?

Da ville jeg ventet til hun ble 15 kg og kjøpt beltstol, det er det beste når dere allerede ar snudd.

Jepp, beltestol fra 15 kg er absolutt bedre enn fremovervendt fempuktsele.

Derfor nekter jeg absolutt å snu lillesøster på lenge enda, hun fyller 4 om noen måneder, men passerer nok ikke 15 kilo på et år eller så. Jeg snudde jo ikke broren før han skulle begynne på skolen, så ikke noe hastverk i det hele tatt. Mine spyr ikke da, hverken ene eller andre veien. Hun VIL jo gjerne snus siden han er det, men det er ikke noe argument.

Håper virkelig det er for tidlig ul :) Men du tester ikke før om lenge du?

Tja.

I morgen? Eller tidsdag? sikkert onsdag om ikke før. Om jeg altså ikke begynner å spotte da, da tester jeg jo ikke før sånn 17 dpo i ren desperasjon etter mens...

Da ville jeg ventet til hun ble 15 kg og kjøpt beltstol, det er det beste når dere allerede ar snudd.

Derfor nekter jeg absolutt å snu lillesøster på lenge enda, hun fyller 4 om noen måneder, men passerer nok ikke 15 kilo på et år eller så. Jeg snudde jo ikke broren før han skulle begynne på skolen, så ikke noe hastverk i det hele tatt. Mine spyr ikke da, hverken ene eller andre veien. Hun VIL jo gjerne snus siden han er det, men det er ikke noe argument.
Ok. Men da drøyer jeg den. Har sett litt på den cybex har. Den med puten... men er litt skeptisk. Hun har jo en med pute nå. Men syns det er vanskelig det der...

Tja.

I morgen? Eller tidsdag? sikkert onsdag om ikke før. Om jeg altså ikke begynner å spotte da, da tester jeg jo ikke før sånn 17 dpo i ren desperasjon etter mens...
Håper du tester i morgen :D Blir veldig spennende hvertfall :)

Min ble ikke snudd før an var 5, sistemann i hans kull i bg..

Back
Topp