Felles skravle 2015

Nei

Nå er vi i den fasen av mnd at jeg nesten ikke har noe å gjøre...
Det er jo deilig det da! Eller går dagene på jobb tregere da synes du?

Jeg håper du slipper mye bekkenplager med Bonusen jeg. Det er ikke bare oppkast som er slitsomt.

Den er "begynnende bekkenløsning dpo" har jeg ikke hatt på lenge, det satt vei i nesten et år etter sa, men deretter har det avtatt. Det er jo lovende, men jeg er spent....

Det er jo deilig det da! Eller går dagene på jobb tregere da synes du?

Problemet er at vi har krav om faktureringsgrad. Og jeg kan jo ikke fakturere kundene uten å jobbe. Og jeg har altså kommet på minussiden på mertidssaldo-opplegget. Det går liksom ikke opp.

Jeg har jobb til mandag. Og tirsdag. sikkert deler av onsdag, og dessuten et par timer på fredag. Torsdag skal jeg gå tidlig pga foreldresamtale på skolen, men...

Det er synd det skal være noe i det hele tatt!!

Nei, her i landet hvor man har så mye ressurser og tilgang på gode faglige retningslinjer så skal absolutt medisinen stå i fokus for avgjørelsene man tar.

Årsaken til at jeg ikke vet om jeg skal se tv er at jeg antakelig skravler her til jeg legger meg, og neppe legger meg sent.

Nei

Nå er vi i den fasen av mnd at jeg nesten ikke har noe å gjøre...

Det er kanskje like greit dersom du skal klare å fokusere med en juli-spire i magen.

Den er "begynnende bekkenløsning dpo" har jeg ikke hatt på lenge, det satt vei i nesten et år etter sa, men deretter har det avtatt. Det er jo lovende, men jeg er spent....

Jeg er også spent, og håper at det ikke blir noe problem. :)

Problemet er at vi har krav om faktureringsgrad. Og jeg kan jo ikke fakturere kundene uten å jobbe. Og jeg har altså kommet på minussiden på mertidssaldo-opplegget. Det går liksom ikke opp.

Jeg har jobb til mandag. Og tirsdag. sikkert deler av onsdag, og dessuten et par timer på fredag. Torsdag skal jeg gå tidlig pga foreldresamtale på skolen, men...
Nei, da må du jobbe! Var det regnskap du jobbet med ?

Har ett lite spørsmål til dere som har barn. Siden min frøken kaster opp som en gris når hun sitter bakovervent, har vi derfor snudd sironaen. Men det er ikke det som er problemet. Hun er bare 2 men er straks for lang til stolen.... hvilken stol anbefaler dere å skifte til?

Årsaken til at jeg ikke vet om jeg skal se tv er at jeg antakelig skravler her til jeg legger meg, og neppe legger meg sent.
Tror jeg skal prøve og legge meg tidlig i dag jeg og! Merk prøve ... Jeg er altfor glad i og sitte oppe sent selvom jeg er stuptrøtt

Nei, her i landet hvor man har så mye ressurser og tilgang på gode faglige retningslinjer så skal absolutt medisinen stå i fokus for avgjørelsene man tar.
Helt enig!

Det er kanskje like greit dersom du skal klare å fokusere med en juli-spire i magen.

Tja, det gir meg for mye tid til å fokusere på slikt (eller min kollega...) og jeg har jo ikke egentlig tid til det, jmf faktueringsgrad og ikke fakturere mer enn jeg jobber.,.. Da er et bedre å ha det travelt, så jobber man jo hele tiden

Hvor mange dpo er du nå, Sara?

Har ett lite spørsmål til dere som har barn. Siden min frøken kaster opp som en gris når hun sitter bakovervent, har vi derfor snudd sironaen. Men det er ikke det som er problemet. Hun er bare 2 men er straks for lang til stolen.... hvilken stol anbefaler dere å skifte til?

Hvilken har dere?

Forresten, jeg kan jo ikke forovervendte stoler for sånne små, mine har ikke blitt snudd før de kan ha beltestol (derav sitter yngste bakover enda, hun er 3,5 år og 13,noe kilo. Eldstemann ble snudd i sommer 6 år og 17-18 kilo, og altså rett i beltestol) Men det finnes vel forovervendte for småtroll også som er brukbart lange i ryggen. Jeg skulle nemlig til å qanbefale maxway, der fikk altså min sønn plass til han var 6, men da glemte jeg i farta at du skulle ha henne forover.

Back
Topp