Skal du jobbe?
Nei
Nå er vi i den fasen av mnd at jeg nesten ikke har noe å gjøre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du jobbe?
Det er jo deilig det da! Eller går dagene på jobb tregere da synes du?Nei
Jeg håper du slipper mye bekkenplager med Bonusen jeg. Det er ikke bare oppkast som er slitsomt.
No det er jo litt krise! :/Jeg har ikke sjokolade.![]()
HEINo det er jo litt krise! :/
Det er jo deilig det da! Eller går dagene på jobb tregere da synes du?
Det er synd det skal være noe i det hele tatt!!
Nei
Hei på deg Twinkle
Den er "begynnende bekkenløsning dpo" har jeg ikke hatt på lenge, det satt vei i nesten et år etter sa, men deretter har det avtatt. Det er jo lovende, men jeg er spent....
Nei, da må du jobbe! Var det regnskap du jobbet med ?Problemet er at vi har krav om faktureringsgrad. Og jeg kan jo ikke fakturere kundene uten å jobbe. Og jeg har altså kommet på minussiden på mertidssaldo-opplegget. Det går liksom ikke opp.
Jeg har jobb til mandag. Og tirsdag. sikkert deler av onsdag, og dessuten et par timer på fredag. Torsdag skal jeg gå tidlig pga foreldresamtale på skolen, men...
No det er jo litt krise! :/
Tror jeg skal prøve og legge meg tidlig i dag jeg og! Merk prøve ... Jeg er altfor glad i og sitte oppe sent selvom jeg er stuptrøttÅrsaken til at jeg ikke vet om jeg skal se tv er at jeg antakelig skravler her til jeg legger meg, og neppe legger meg sent.
Helt enig!Nei, her i landet hvor man har så mye ressurser og tilgang på gode faglige retningslinjer så skal absolutt medisinen stå i fokus for avgjørelsene man tar.
Det er kanskje like greit dersom du skal klare å fokusere med en juli-spire i magen.
Har ett lite spørsmål til dere som har barn. Siden min frøken kaster opp som en gris når hun sitter bakovervent, har vi derfor snudd sironaen. Men det er ikke det som er problemet. Hun er bare 2 men er straks for lang til stolen.... hvilken stol anbefaler dere å skifte til?
10Hvor mange dpo er du nå, Sara?