Kan ikke sove.Men du har gode grunner for å sove litt også om du vil
Da vil jeg ikke klare å sove til natten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke sove.Men du har gode grunner for å sove litt også om du vil
Nei, faktisk vekt blir mindre relevant. Det er greit at man ved overvekt har mer energireserver slik at det vil kunne være farligere for livet til en som er undervektig, men det er ganske kritisk med alt det andre og. Dessuten kan både syre/base-balansen og elektrolyttnivåene bli påvirket av gjentatt oppkast - og det kan også være svært alvorlig, og kan justeres på sykehus.
Er det smitsomt?
For dersom det er det, tror jeg at jeg holder meg på mobilen litt til.
Er rett så glad i PC'n min
Aha. Det er noe galt med batteriet på min, men jeg kjøper nok ny og kaster den gamle, jeg forstår altfor lite om PCer, og mannen enda mindre enn meg.![]()
Kan ikke sove.
Da vil jeg ikke klare å sove til natten
Nettopp. Derfor bør overvektige som undervektige innlegges ved kraftig dehydrering, for å få balansene på plass.
Sånne som meg, som i tillegg tar med mannen til jm som sannhetsvitne for at jeg spiser, jeg spiser, jeg SPISER jeg har ikke en spiseforstyrrelse og det er ikke med VILJE at jeg ikke gikk opp i vekt.... ja, vi kan også ha dehydredrimg som et problem. Men jeg kaster lite opp
Nei, sånn skal det ikke være. Venninnen min er jo i sak mot det sykehuset nå faktisk. Pga fødsel og dårlige avgjørelser og at de ikke hørte på hun.Det burde du klage inn. Det skal ikke være sånn.
Vår forrige har fått ny harddisk og nytt batteri og nytt tastatur fra før, så han fikser ram også.
Nei, sånn skal det ikke være. Venninnen min er jo i sak mot det sykehuset nå faktisk. Pga fødsel og dårlige avgjørelser og at de ikke hørte på hun.
Jo, såklart. Men det begynte jo noen få uker før fødsel ved ultralyder.Det er mye rare mennesker man kan møte på! Håper jeg får en annen neste gang.Men det blir vel to ulike avdelinger?
Ja, vi er helt enige og jeg synes Twinkle skal klage på behandlingen.
Ja, ved mindre oppkast blir det væske, mineraler og vitaminer som blir viktig. Og ved lav vekt blir energi viktig. Og hjelp er viktig, for begge grupper og begge scenario.
Da er det nok i utgangspunktet en bedre PC enn min. Den er ikke verdt at jeg bruker mer penger på den.
Er det noe på tv i kveld da?
Skal du jobbe?Helt sikkert. Men vet ikke om jeg skal se noe
Jo, såklart. Men det begynte jo noen få uker før fødsel ved ultralyder.Det er mye rare mennesker man kan møte på! Håper jeg får en annen neste gang.
Jeg har heldigvis vært bespart fra sånne problemer. Jeg hastet vel opp tre ganger med eldstemann. Litt mer med henne, men neppe mer enn at jeg kan telle det på fingrene utenom den omgangssyka jeg fikk da
Det er synd det skal være noe i det hele tatt!!Huff, det er så dumt når det blir personavhengig og ikke på medisinsk grunnlag.