Felles skravle 2015

Du kan ikke fjerne navnet ditt og profilbildet ditt. Jeg kan ikke hete "Lykkeliten_86" på FB gruppen. :p Poenget mitt er at det finnes MYE informasjon om meg på Google, pga jobben min. Så om man får vite mitt fulle navn, så hjelper det ikke at jeg har lukket FB-profil.
Men det blir jo noe annet synes jeg:)

Neida man kan ikke skjule navnet men alt annet kan jo begrenses.

Haha.. Ja, det spretter frem og tilbake med nye som kommer inn. :p

Hva gjør du i dag da?
I dag gjør jeg ingenting :D Mannen setter på benkeplate på kjøkkenet :) Hva er dine planer ?

Jeg har også shoppet litt julegaver. Var 35% på Lego hos ekstraleker i går. Kjøpte det k Sverige i tillegg, så ble en fin pris.
Deilig da :D Jeg skal bli ferdig med alle ila neste uke tenker jeg. Kanskje ikke mannens da, siden jeg ikke har peeeeiling på hva jeg skal kjøpe :P

Men det blir jo noe annet synes jeg:)

Neida man kan ikke skjule navnet men alt annet kan jo begrenses.

Ja, men jeg kan jo ikke delta på en FB gruppe jeg da, så jeg håper ikke min fremtidige termingruppe flytter til FB. Derfor jeg er på BV, fordi jeg har lyst til å være her.

I dag gjør jeg ingenting :D Mannen setter på benkeplate på kjøkkenet :) Hva er dine planer ?

Jeg var på fest i går, så jeg ligger rett ut sammen med hunden min. Fyllesyk. Det er leeeeeeeenge siden forrige gang.

Ja, men jeg kan jo ikke delta på en FB gruppe jeg da, så jeg håper ikke min fremtidige termingruppe flytter til FB. Derfor jeg er på BV, fordi jeg har lyst til å være her.
Nå blir jeg enda mer nysgjerrig på hva du jobber med :p

Vet ikke. De mener det er lettere eller noe sånt å være på fb... Det er kanskje grunnen til at terminforumene dør ut. De flytter dit og har ikke tid til å være her... Kjempe kjipt!
Det er kjiipt. Er jo ryddig og greit på fs i allefall. Hvis det er likt på termingruppene er det jo oversiktlig og greit. Syns det er snedig med tråder... får en liten rødtrå å følge ;) syns det var mer kaos på fb da jeg var der. Var det mange som la ut noe ble jo noen skjøvet ned og ikke sett. Mange følte seg forbigått pga at noen fikk masse komentarer mens andre ble tilstadighet glemt. Så syns det blir mye bedre å være her :) rødtrågaranti... ingen glemte :)

Jeg var på fest i går, så jeg ligger rett ut sammen med hunden min. Fyllesyk. Det er leeeeeeeenge siden forrige gang.
Var det morsomt da? :D Var dere på byen eller bare fest?

Nå blir jeg enda mer nysgjerrig på hva du jobber med :p

Haha.. Det er ikke noe så spennende, det er bare at det kommer ting på Google når man jobber med ting som har tja, konferanser osv, da kommer ting på nettet. :p

Du kan ikke fjerne navnet ditt og profilbildet ditt. Jeg kan ikke hete "Lykkeliten_86" på FB gruppen. :p Poenget mitt er at det finnes MYE informasjon om meg på Google, pga jobben min. Så om man får vite mitt fulle navn, så hjelper det ikke at jeg har lukket FB-profil.
Hehe nei da tror de du er ett "netttroll"

Back
Topp